Pralinki Coconut&Carmel od Vobro



Pralinki od Vobro na pewno już znacie. Pisałam o nich kilkukrotnie, tym razem kolejna nowość czyli połączenie kokosa i karmelu. Pralinki są dwuwarstwowe, oblane czekoladą. Powiem Wam, że są pyszne :-) Nie zawierają sztucznych barwników, konserwantów ani tłuszczy utwardzanych. 


W opakowaniu 125 g znajdziemy 9 osobno zapakowanych czekoladek i są one w kształcie kopczyka. Każda to dwuwarstwowe nadzienie. Na górze karmel, a na dole kokos. Do tego pyszna czekolada.



Wszystko elegancko i pięknie zapakowane. Idealne na słodki prezent :-) Smak dla mnie idealny, bo bardzo lubię wszelakie słodkości z kokosem. Tutaj to połączenie zasługuje na pochwałę :-) Czekoladki rozpływają się w ustach :-) Smak przypadł do gustu wszystkim :-) Polecamy :-)



8 komentarzy:

  1. nie dla mnie ;D ale uwielbiam te belgisjkie czekoladki <3 omomom

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też uwielbiam kokosowe słodkości :). Domowe rafaello mogłabym mieć codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekloadki trafiają idealnie w mój gust. Uwielbiam wszystko co kokosowe i z karmelem

    OdpowiedzUsuń
  4. Pralinki... generalnie mam do nich wielką słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pralinki. Vobro ma naprawdę pyszne produkty, z czekoladą wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger