"Żyj szybko, kochaj głeboko" Samantha Young



Z twórczością Samanthy Young miałam już kilka razy styczność. Jej powieści czyta mi się bardzo przyjemnie i szybko. Są lekkie i życiowe. Po romanse sięgam rzadziej niż po kryminały czy thrillery, ale lubię :-)

Charley i Jake kiedyś zakochali się w sobie prawie od pierwszego wejrzenia. Niestety przez pewne wydarzenia rozstają się. Chłopak przestaje się kontaktować z Charley. Stara się ona jakoś zapomnieć o miłości do chłopaka, wyjeżdża na studia do Szkocji, gdzie pewnego dnia spotyka Jake'a . Chłopak ma dziewczynę i jak się wydaje jest w niej zakochany. Charley stara się go unikać jak może, ale on chce odnowić kontakty. Czy Charley zaufa jeszcze chłopakowi? Czy da radę wybaczyć mu wyrządzone krzywdy?

Nie wiem jak Wam, a mi takie historie czyta się szybko. Jeden wieczór i skończona. Rozdziały w książce podzielone są na te teraźniejsze i te przeszłe, które opowiadają to co wydarzyło się kiedyś. Historia lekka i życiowa, momentami poruszająca. Opowiada o nastoletnim uczuciu, przez co książka może być bardziej dla nastolatków. Mimo wszystko to dobrze napisana historia. Nie za słodka, ale taka zwyczajna, która może się zdarzyć naprawdę. Bohaterowie mają swoje wady i zalety, momentami się ich lubi, a momentami nie. Jeśli lubicie takie historie, to polecam. Fajnie czasem przeczytać coś miłego i lekkiego. Lektura zdecydowanie dla pań. Polecam :-)


Tytuł: "Żyj szybko, kochaj głęboko"
Autor:  Samantha Young
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 356
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Burda Książki

6 komentarzy:

  1. Ciekawa dla fanów gatunku ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tytuł ale to nie moja kategoria :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie jest to pozycja dla mnie :). Wolę nieco inne klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie takie lekkie książki tego typu na wieczór po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książki lubię właśnie za to, że szybko się je czyta - idealne na wieczór, gdy chcę już odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger