Sałatka z tortellini, brokułem, fetą i słonecznikiem



Dzień dobry :-) Jak tam kochani pogoda dziś u Was? U mnie od rana słoneczko świeci, cieplutko, aż miło :-) Sałatki na pewno lubicie, ja w każdym wydaniu. Taki ze mnie sałatkowy potwór. Tym razem taka, którą robimy często jako dodatek do obiadu. Tzn jest ta sałatka i jakieś mięsko. Tyle wystarczy. Sałatka to tortellini, kupuję takie świeże w Biedronce z bazylią i ricottą, do tego brokuł, feta i prażony słonecznik. To wszystko polane sosem z oliwy, cytryny, octu balsamicznego i ziół. Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • 1 brokuł
  • 1 opakowanie tortellini u mnie z bazylią i ricottą
  • 1 opakowanie sera feta
  • 3/4 szklanki słonecznika


Sos:

  • 3 łyżki oliwy
  • 1 łyżka soku wyciśniętego z cytryny
  • 1 - 2 łyżki octu balsamicznego
  • zioła: prowansalskie lub mieszanka oregano, bazylia, suszony koperek


1. Brokuła gotujemy. Tortellini gotujemy według przepisu na opakowaniu. Fetę kroimy w kostkę, słonecznik prażymy na suchej patelni.
2. Do miseczki dajemy składniki na sos, mieszamy.
3. Do miski dajemy brokuła, tortellini, fetę i uprażony słonecznik. Polewamy sosem i gotowe. Smacznego :-)






9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger