Siekane kotlety z kurczaka



Dzień dobry :-) W końcu piątek. Dobrze, że ten tydzień zleciał, bo jakiś ciężki był. Dziś mam dla Was przepis na siekane kotleciki z kurczaka, które posmakują też dzieciom. Moje wcinały i pytały kiedy znowu zrobimy. Polecam i miłego dnia życzę :-)

Składniki:

  • 2 większe filety z kurczaka
  • 1 cebula
  • 2 jajka L
  • 2 ząbki czosnku
  • 100 g sera u mnie mozzarella
  • 3 kopiate łyżki mąki
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka ketchupu
  • zioła prowansalskie
  • sól
  • pieprz
  • olej do smażenia


1. Filety myjemy, osuszamy ręcznikiem papierowym i kroimy w drobniutką kosteczkę. Ja dodatkowo tą kosteczkę jeszcze siekałam nożem. Pokrojone przekładamy do miski.
2. Cebulę również kroimy w drobną kosteczkę, czosnek przepuszczamy przez praskę. 
3. Wszystkie składniki dodajemy do naszego mięsa. Mieszamy dokładnie łyżką.
4. Na patelni rozgrzewamy olej, łyżką nabieramy porcje masy i dajemy na patelnię formując kotleciki. Smażymy z obu stron na rumiany kolor. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego :-)




15 komentarzy:

  1. W moim domu nigdy takie kotlety się nie pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojego syna, dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno ich nie robiłam, a tak je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama czasami takie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny, jakie one muszą być smaczne, zapiszę sobie przepis może zrobię kiedyś na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie i często robie, polecam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej wersji jeszcze ni jadłam - robiłam też siekane, ale z drobno posiekaną papryką lub pieczarkami, do tego przyprawa do mies knor, która świetnie dodaje smaku 😀
    Muszę kiedyś zrobić te wersję. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd czerpiesz pomysły na te wszystkie przepisy? Jestem pod wrażeniem, bo zawsze coś ciekawego u Ciebie znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam kiedyś podobne. Dobra rzecz ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Geniusz tkwi w prostocie - również w aspekcie kulinarnym ;) Wyglądają bardzo apetycznie, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger