"Przejdź przez wodę, krocz przez ogień" Christian Unge



Tekla Berg lekarka pracująca w sztokholmskim szpitalu. Ma dużą odwagę w podejmowaniu szybkich decyzji i jest pewna tego co robi. Czasem to nie podoba się jej przełożonym, ale ona mimo wszystko robi swoje. Tekla skrywa dwie tajemnice: ma fotograficzną pamięć, którą kontroluje przy pomocy narkotyków i brata, który zaginął i nikt nic o nim nie wiem. Pewnego dnia podczas swojego dyżuru uczestniczy w akcji ratunkowej. Podczas pożaru budynku obrażeń dużych doznał mężczyzna, którego tożsamości przez rany nie można zidentyfikować. W trakcie opieki nad pacjentem Tekli coraz bardziej wydaje się, że go zna...

"Przejdź przez wodę, krocz przez ogień" to pierwszy tom z trylogii o Tekli Berg. Od początku trzyma w napięciu, całą historię czyta się z zaciekawieniem. Jest tutaj mnóstwo sekretów i tajemnic, które z każdym rozdziałem zostają powoli wyjaśniane. Akcja toczy się tutaj powoli, ale na nudę nie będziecie narzekać, bo mimo to cały czas coś się dzieje. Historia przedstawiona przez autora jest ciekawa, choć troszkę za dużo jest tutaj postaci i rozpoczętych wątków. Troszkę można się pogubić, mam nadzieję, że w kolejnych częściach jak wszystko się wyjaśni nie będzie to przytłaczało. Za to na duży plus zasługuje pokazanie pracy szpitala i lekarzy. Większość akcji działa się właśnie w szpitalu. Autor pokazał, że ma dużą wiedzę z tej dziedziny, widać, że to lekarz. Jeśli lubicie skandynawskie thrillery, to polecam. Na pewno tutaj nie będziecie się nudzić. Ja czekam na kolejną część, a Wam polecam :-)


Tytuł: "Przejdź przez wodę, krocz przez ogień"
Autor:  Christian Unge
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 496
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Wielka Litera

8 komentarzy:

  1. I like the title of this book!
    Seems a great story!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię literaturę skandynawską, więc tytuł zapisałam - mam nadzieję, że będzie na legimi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się ciekawie, więc może skuszę się przeczytać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie sie zapowiada, chetnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, lubię jak książka od początku trzyma w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiałam się, że zmęczą mnie tutaj opisy związane stricte z medycyną, lekami, operacjami itp i przysłonią element fabularny, jednak pozytywnie się zaskoczyłam. Książka odpowiednio wyważona, ciekawa i wciągająca. Również czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger