"Drogi Święty Mikołaju" Natasza Socha, Magda Mazur



Uwielbiam ten czas, gdy zaczynają pojawiać się świąteczne historie. Ja mam dla Was pierwszą duetu Natasza Socha i Magda Mazur "Drogi Święty Mikołaju" 

Mamy tutaj trzy krótkie historie z morałem. Pierwsza to para młodych ludzi Karolina i Karol, którzy mają swoje problemy. Druga to historia Matyldy, samotnej matki z kredytem na głowie, która martwi się o każdą rzecz i jej syn Mikołaj 12-sto latek, który wchodzi w trudny okres i buntuje się na wszystko. Ostatnia historia jest o Renacie, która jest kochanką Tomasza. Wszystko byłoby super, tylko mężczyzna ma żonę. Wszyscy mają swoje problemy, troski i nie zawsze okres przedświąteczny jest dla nich pełen radości. 

"Drogi Święty Mikołaju" to historie opowiadające o tym co najważniejsze. Czyta się ekspresowo, autorki jako duet poradziły sobie rewelacyjnie. Lektura do przeczytania w jeden wieczór. Każda z opowieści ma morał, który zmusi nas do refleksji. Książka pokazuje, że magia świąt jednak istnieje, tylko musimy jej poszukać w nas samych. Wszystko zależy od naszego nastawienia. Historie życiowe, takie, które na pewno przeżywa nie jedna para, samotna matka i wiele ludzi. To moja pierwsza świąteczna książka w tym roku i cieszę się, że jest to właśnie ta. Pokazuje nam, że mimo trudności jakie spotykamy na co dzień święta to wyjątkowy czas, który niesie nadzieję. Polecam, jeśli nie lubicie świąt książka może zmienić Wasze nastawienie do nich :-)


Tytuł: "Drogi Święty Mikołaju "
Autor: Natasza Socha, Magda Mazur
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 304
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki

8 komentarzy:

  1. Jak ja zawsze lubiłam takuie świąteczne książki jak byłam mała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa...dosłownie wczoraj mówiłam Mężowi, że święta zbliżają się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie przepadam za tego typu książkami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Nataszę Sochę - jej styl pisania jest świetny. Tytuł oczywiście zapisałam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać świat i ten czas gdy się na nie czeka! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po książki z motywem świąt zawsze sięgam w grudniu. I nie zawsze są to słodkie powieści... Tej autorki jeszcze nie znam, więc wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger