"Bezbronne" Taylor Adams - recenzja



Stało się tak jak przypuszczałam. Ja tylko wzięłam książkę do rąk i przeczytałam opis, to już wiedziałam, że jak zacznę czytać to ciężko się będzie od niej oderwać. Nie myliłam się. Książka wciągnęła mnie już od pierwszych stron, a po przeczytaniu ciężko było zasnąć. 

Darby Thorne jest studentką sztuki. Jedzie właśnie do swojego rodzinnego domu odwiedzić mamę, która choruje na raka i coraz gorzej się czuje. Niestety podróż utrudnia jej szalejąca właśnie śnieżyca. Zmuszona jest zatrzymać się na postoju przy autostradzie. Gdy wchodzi do środka okazuje się, że jest tam już cztery osoby, które znalazły się w takiej samej sytuacji jak ona. Starsza kobieta z kuzynem i dwóch mężczyzn. Dziewczyna chce zadzwonić, ale okazuje się, że w pomieszczeniu nie ma zasięgu, wiec wychodzi poszukać go na zewnątrz. Gdy przechodzi obok zasypanych aut, które stoją na parkingu w jednym z nich dostrzega uwięzioną małą dziewczynkę. Darby podejmuje decyzję, że musi uwolnić dziecko. Zastanawia się kto jest porywaczem, a komu może zaufać i czy w ogóle komuś może zaufać. Dziewczyna nie spodziewa się, że za chwilę będzie musiała walczyć o swoje życie ...

"Bezbronne" to książka, która trzyma w napięciu już od samego początku. Jest to bardzo dobrze napisany thriller psychologiczny, który zaskakuje, ciężko jest przewidzieć co będzie dalej. Akcja gna bardzo szybko, czasem ciężko zebrać myśli, bo cały czas coś się dzieje. Niektóre sceny są bardzo drastyczne, a cała historia na pewno Wami wstrząśnie. Ciężko oderwać się od czytania, a po przeczytaniu ciężko zasnąć. Powiem Wam, że dawno podczas czytania nie przeżyłam tylu emocji. Dobrze, że czytanie zajęło mi tylko dwa wieczory, bo książki nie da się przeczytać w spokoju. Jeśli szukacie dobrej książki trzymającej w napięciu, z akcją, która ani na chwilę nie zwalnia, z dawką dreszczyku i dużą dawką emocji to "Bezbronne" takie są. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem książki, polecam Wam ją bardzo, bo na pewno i Wy będziecie zachwyceni :-)


Tytuł: "Bezbronne"
Autor: Taylor Adamss
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 368
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Otwarte 

9 komentarzy:

  1. Opis ciekawy, lubie jak coś się dzieje w książce więc na pewno warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak również niebawem będę czytać tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca fabuła, chociaż dla mnie zdaje się zbyt mocna ;D Lubię czytać przed snem coś relaksującego. Zawsze mega się nakręcam, nie mogę spać i kolejne dni chodzę smutna ;D ;d mój chłopak zawsze się śmieje ze mnie przy wyborze tego typu filmów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być wciągająca powieść, chcę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo często czytałam takie książki, opis mnie intryguje! :) Jednak mam tyle książek samorozwojowych i psychologicznych (czy to potrzebnych mi do pracy, czy takich typowo dla rozrywki), że jakoś szkoda mi czasu na kryminały. Może jak poważnie zmęczy mnie tego typu lektura to oderwę się właśnie na rzecz powyższej propozycji :)! Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł zdecydowanie dla mnie, bardzo lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, coś czuję, że też mogłabym zostać wciągnięta bez reszty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger