"Ostrożnie z miłością " Samantha Young



"Ostrożnie z miłością" to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Fanką romansów jako tako nie jestem, ale lubię książki lekkie, przyjemne i z fajnym zakończeniem. Ta do takich należy, jest to bardziej książka obyczajowa. Moje pierwsze spotkanie z autorką uważam więc za bardzo udane i na pewno będę sięgać po jej książki :-) Premiera książki przypada na 31 października :-) Ja dzięki uprzejmości Wydawnictwa Burda Książki mogłam podzielić się recenzją z Wami wcześniej :-)

Ava ma zły dzień, wraca z Phoenix do domu w Bostonie, jakiś arogancki Szkot, Caleb, sprząta jej z przed nosa ostatni bilet w pierwszej klasie aż w końcu jej lot zostaje odwołany. Musi do domu wracać okrężną drogą, z przesiadką i noclegiem w Chicago. Jak by tego wszystkiego było mało po drodze spotyka Caleba. Wspólna niechęć i napięcie między nimi kończy się razem spędzoną, namiętną nocą, jakiej Ava jeszcze nigdy nie przeżyła. Oboje ten incydent traktują jako jednorazową przygodę. Jednak los bywa nieprzewidywalny i stawia ich za jakiś czas sobie na drodze. Wtedy oboje decydują się na związek bez zobowiązań...

Książkę czytało się ekspresowo, byłam bardzo ciekawa czy Caleb i Ava będą w końcu razem. Postać Avy polubiłam od samego początku. Poukładana, sympatyczna dziewczyna. Bardzo ważny jest dla niej wygląd zewnętrzny i opinia innych, dlatego stara się być zawsze perfekcyjna. Natomiast Caleb to totalne jej przeciwieństwo. Nie obchodzi go co myślą o nim inni, ma gdzieś, że uważają go za gbura, jest nieuprzejmy i czasem arogancki. Za to bardzo ważne jest dla niego zdanie o nim samym jego rodziny. Chyba te przeciwieństwa tak przyciągają Avę i Caleba do siebie ;-) Początek książki jest przez to bardzo zabawny. Para bohaterów cały czas sobie dogryza i może dlatego tak fajnie się to czyta :-) "Ostrożnie z miłością" to bardzo ciekawa, pozytywna i lekka opowieść, typowa literatura kobieca, ale taka z jajem ;-) Naprawdę bardzo się cieszę, że mogłam ją przeczytać i miło spędziłam przy niej czas :-) 


Tytuł: "Ostrożnie z miłością"
Autor: Samantha Young
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 400
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Burda Książki

7 komentarzy:

  1. Autorki nie znam, fanką romansów też nie jestem, ale recenzja brzmi zachęcająco ;D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam, zapowiada się przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super książka na jesienne wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej siedzę w kryminałach, ale w sumie to chyba powinnam to zmienić i od czasu do czasu przeczytać cos lekkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kryminały, ale moja córka i mama bardzo lubią takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat emocji jest mi bardzo bliski, więc lubię czytać takie romanse, lekkie książki, które moim zdaniem wnoszą również wiele pozytywnych aspektów! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger