"Zmysłowa idealna żona" Meredith Wild - recenzja



Czasem ma się ochotę na poczytanie książek lżejszych, przyjemnych, takich na jeden wieczór. Uwielbiam kryminały, książki sensacyjne, ogólnie takie mocniejsze, ale lubię też poczytać te które mają ciekawą fabułę, które mnie wciągną, są życiowe. Tak też było z tą książką. 

Kate i Price to idealne małżeństwo któremu nic nie brakuje do szczęścia. Mają siebie, bardzo się kochają, spełniają zawodowo. Niestety jak to w życiu bywa, nie może być cały czas dobrze i idealnie. Czar pięknego życia pęka jak bańka mydlana, gdy Price ginie w katastrofie samolotu podczas podróży służbowej.

Pomimo iż czas mija Kate nie może się pozbierać po śmierci ukochanego męża. Gdy przyjaciółka, a zarazem siostra Price'a zaprasza ją na wakacje, nie chce jechać, ale w końcu daje się przekonać do urlopu na ustronnej wyspie, gdzie czeka na nią nie kto inny jak zmarły mąż. Od tej pory ich życie i bieżąca sytuacja coraz bardziej się komplikuje. Czy Kate wybaczy mężowi zniknięcie i czy ich małżeństwo przetrwa? 

Książkę czyta się dobrze, jest lekko napisana, treść fabuły dość ciekawa i wciągająca. Można śmiało powiedzieć, że łączy romans i sensację. Odniosłam wrażenie, że autorki jednak poświęcają więcej uwagi romansowi i wątkom erotycznym niż tym, które mają największy wpływa na losy głównych bohaterów. Przygody bohaterów, które są trochę pokręcone wzbudzają w czytelniku różne odczucia, za co duży plus, bo czyni to lekturę bardziej ciekawą. Książka godna polecenia, na pewno fajna pozycja na zbliżające się wakacje :-)


Tytuł: "Zmysłowa idealna żona"
Autor: Meredith Wild, Helen Hardt
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 304
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki

4 komentarze:

  1. Akurat na letni wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zupełnie nie mam czasu czytać i nie jest to raczej pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwilowo mam duży niedoczas, ale być może przeczytam, kiedy w końcu znajdę czas dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, to książka idealna na wakacje:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger