Naleśniki ze szpinakiem




Na pewno robiliście, my pierwszy raz. Naleśniki super, bardzo smaczne, puszyste. U nas były na wytrawnie, ale na słodko też się sprawdzą. Polecam i miłego dzionka życzę :-)

Składniki na około 10 sztuk:

  • 1 szklanka mleka 2%
  • 1 szklanka wody gazowanej
  • 100 g szpinaku baby
  • 3 jajka L
  • 1 3/4 szklanki mąki
  • 2 łyżki oleju rzepakowego lub roztopionego masła


1. Do misy blendera wlewamy mleko i dodajemy umyty szpinak. Blendujemy do momentu, aż masa będzie w miarę gładka. Schodzi to dłuższą chwilę. U nas malutkie drobinki szpinaku i tak były w cieście.
2. Następnie dodajemy resztę składników i miksujemy, aż masa będzie gładka.
3. Na patelnię wlewamy niedużą ilość ciasta i smażymy naleśniki z obu stron. 
Podajemy z ulubionymi dodatkami :-). Smacznego :-))





Mam dla Was jeszcze niespodziankę, która obowiązuje do końca maja. Przy zakupach kawy lub herbaty w sklepie internetowym tearebels.pl po wpisaniu hasła: herbacianymaj zniżka -30% na cały koszyk :-)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam naleśniki ze szpinakiem :) Piękny kolorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, bardzo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Na pewno dzieciaki się przekonają do zielonych naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się przyznać, że ja jeszcze zielonych nie robiłam :) ale muszę się w końcu zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurka! I ja się muszę pokusić o zielone stwory :) ciekawi mnie strasznie ich smak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robiłam naleśników ze szpinakiem, ale ich kolor zawsze mnie zachwyca ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Naleśniki ze szpinakiem jadłam tylko takie faszerowane nim, ale nigdy takich pięknych zieloniutkich ze szpinakowego ciasta:) Zaciekawił mnie ten przepis, gdyż naleśniki jadam bardzo często i szukam właśnie pomysłu na urozmaicenie ich;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kolor naleśników. Moja rodzinka lubi szpinak, będą jak znalazł -:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kolor :). Wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. Świetny pomysł na takie naleśniki. Musze zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach znalazłam :-) Dziękuje za podsunięcie pomysłu. CO prawda, na dzisiaj obiad już mam, ale jutro robię Twoje naleśniki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger