Kasza bulgur z vermicelli i warzywami



Hej :)) Spróbowałam kaszę bulgur w końcu :)) Stała już u mnie chwile, bo oczywiście kupiłam, ale zawsze coś innego wpadało do zrobienia. Kasza jest super, ja miałam wersję z makaronem vermicelli, do tego zrobiłam warzywa i wyszło super. Lekko i smacznie :))


Składniki:

  • kasza bulgur z vermicelli (ilość wedle uznania, zależy ile porcji)
  • brokuł
  • marchewka
  • cebula czerwona
  • cukinia
  • papryka czerwona
  • troszkę kukurydzy
  • ząbek czosnku
  • olej kokosowy do smażenia
  • sól
  • pieprz z młotkowaną kolendrą



Kaszę gotuję według przepisu na opakowaniu. Brokuła gotuję. Cebulę kroję i podsmażam na rozgrzanym oleju kokosowym, dodaję pokrojoną marchewkę, cukinię, paprykę i pod sam koniec kukurydzę. Doprawiam solą, pieprzem z młotkowaną kolendrą, dodaję kaszę i dokładnie mieszam. Jeśli trzeba to doprawiam.



20 komentarzy:

  1. Super. Uwielbiam takie dania i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kaszę bulgur. Smaczną zrobiłaś kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie wygląda :) aż pójdę coś zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowe danie- taaakie lubię i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze tej kaszy, a danie prezentuje się całkiem smakowicie <3
    Obserwuje i baaardzo lubie tego pysznego bloga
    Zapraszam również do mnie
    http://ekomalwa.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa, znam, baaardzo lubię <3
    Beti, piękny talerz !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja. Zjadłabym chętnie i to nie jedną porcję;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kaszę więc może i taka wersja również przypadła by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowy obiad gwarantowany :) bulgur jest świetna w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym zjadła :). Lubię potrawy, w których jest sporo warzyw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej kaszy, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie, lubie takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam ,kasza z warzywami to u mnie jest najczęściej.Co to są te cienkie patyczki w daniu?Nie mogę rozszyfrować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bulgur jest pyszna, ma bardzo ciekawy smak. W połączeniu z tymi warzywami wygląda obłędnie, lekkie, kolorowe i smakowite danie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger