Walentynkowe nowości Kupiec



Hej :) Jak już chyba wiecie, albo można się w sumie domyślić, że fanką walentynek nie była, nie jestem i nie będę. Kochać mamy się cały czas, a nie tylko przez jeden wymyślony dzień no. Powiedziałam co chciałam. Dlatego też  dzisiaj słów kilka o nowościach walentynkowych firmy Kupiec. Pierwsze z nich to podpłomyki miłości :)). Tak właśnie, zapakowane w dwa osobne opakowania i połączone kolorowa tasiemką. Dla niej w wersji na słodko z cukrem, dla niego na wytrawnie, bez cukru. 

Tu role jak dla mnie mogłyby być zamienione tzn. dla niej na wytrawnie, a dla niego na słodko. Tak byłoby u mnie, ja chętniej te na wytrawnie a moja połówka jak już to na słodko :)) 


Kolejne nowości to kruche ciasteczka zbożowe w sam raz na raz. Tym razem dwa nowe smaki kakaowe i malinowe z żurawiną. 


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe. Napewno skosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące! Zazdroszczę strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tej nowości.Ale muszę skorzystać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też bez cukru:) i te malinowe, bo czekoladowych rzeczy nie znoszę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger