Herbata czarna chińska róża - opinia :)



Dziś opinia na temat pierwszej herbaty od Smak Sztuki . Ciężko było mi jakąkolwiek wybrać, bo wszystkie kuszą niesamowitym zapachem :) Zdecydowałam na czarną chińska róża, było już dość późno, żadnego pobudzenia nie potrzebowałam he he to padło na tą :))

Tak herbata prezentuje się przed zaparzeniem :)) Ma w mieszance pączki róży i to sporo :)


Teraz coś o herbacie :)
Działanie: Świetne działanie relaksujące, po ciężkim dniu, dzięki aromatom róży działa lekko relaksująco. Działa na trawienie dzięki dużej zawartości polifenoli. Dzięki pączkom róży wzbogaca organizm w witaminę C.
Wydajność: Można ją parzyć 3 razy bez utraty smaku i właściwości, w zależności od ilości suszu. Proponujemy min. ilość: 1 łyżka stołowa płaska.


Moja opinia:
Herbata bardzo aromatyczna. Ma w składzie olejek różany i kawałki ususzonej róży. Pachnie niesamowicie :) przed zaparzeniem jak i po zaparzeniu. Ogólnie jestem zadowolona, herbatka mocna, pachnąca, chociaż dla mnie za dużo tej róży ( jeszcze z 2 godziny odbijało mi się różą).  Herbatę piłam nie słodzoną. Jeśli ktoś lubi dość intensywny smak i zapach różany to śmiało może herbatkę kupić. 

Ocena: 4/5
Sklep: www.smaksztuki.pl , cena: 16,00 - 100g

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger