"Od pierwszego wejrzenia" Kristen Ashley

 

Wczoraj miała miejsce premiera najnowszej książki Kristen Ashley z serii Rock Chic "Od pierwszego wejrzenia". Serię bardzo polubiłam i czekałam na tą część bardzo ;-)

W tej części spotykamy wszystkich bohaterów z poprzednich tomów. Roxie miała całkiem inny plan na życie. Niestety rzeczywistość okazała się inna. Nieudany i na dodatek toksyczny związek z Billym w którym tkwi dziewczyna jej nie służy. Za namową rodziny i przyjaciół próbuje się z niego wyrwać. Jedzie więc do wuja, którego znała tylko z listów. Nie spodziewała się, że wśród znajomych wuja spotka mężczyznę, który oszalał na jej punkcie od momentu jak tylko po raz pierwszy ją zobaczył. Okazuje się, że Hank jest  stróżem prawa. Czy jej związek z policjantem na przyszłość, tym bardziej, że jej poprzedni chłopak był gangsterem i dalej nie daje jej spokoju?

Czytało się świetnie i szybko. Książka tak jak poprzednie tomy wciąga bez reszty. Znajdziemy tutaj dużo akcji, namiętności i humoru. Wszystko idealnie wyważone, nic nie kuje w oczy, nic nie nudzi, wszystkiego jest w sam raz. Bohaterowie wyraziści i charakterni. Książek z serii nie musimy czytać po kolei. Fakt, że bohaterów mamy tutaj tych samych, ale historia którą przedstawia autorka nie wiąże się z poprzednią. Ja jestem zachwycona tą serią i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu. Wam mogę tylko polecić jeśli lubicie ten gatunek, choć typowy romans dla mnie to do końca nie jest, bo są tu też wątki sensacyjne :-) W każdym razie jest ciekawie i to jest najważniejsze :-)


Tytuł: "Od pierwszego wejrzenia"
Autor:  Kristen Ashley
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Akurat

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger