"Moje wypieki na 4 pory roku" - recenzja książki



W tym roku mamy wysyp świetnych książek z przepisami. Do mnie trafiła teraz kolejna jaką jest książka Doroty Świątkowskiej "Moje wypieki na 4 pory roku". Pani Dorota jest autorką bloga Moje wypieki, który chyba wszyscy znają. Nakładem Wydawnictwa  Egmont ukazała się niedawno jej najnowsza książka w której znajdziemy przepisy na niezwykle smakowite słodkości, tym razem na cztery pory roku. Książka wydana niezwykle pięknie, na sam widok propozycji pokazanych na zdjęciach, ślinka cieknie :-)



Książka zawiera największe hity z bloga Moje Wypieki, znajdziemy w niej propozycje dla osób początkujących  i tych wprawionych w pieczeniu. Książka została podzielona na cztery części (czyli cztery pory roku), bo tak naprawdę każda jest inna, w każdej mamy też dostęp do innych sezonowych składników. Tak samo ciasta, które wybieramy też my nawet sami dopasowujemy do swojego humoru, czy ochoty na smaki, które nas właśnie naszły. Wiosna to lekkie i radosne ciasta, lato to mnóstwo sezonowych owoców, które dodajemy do ciast, jesień to jabłka, dynia, śliwki czy orzechy, no i zimna, wtedy nasze ciasta są cięższe, korzystamy z zapasów, które przygotowaliśmy sobie latem i jesienią. 



Przepisów w książce jest ponad 120, po 30 na każdą porę roku i na końcu kilka dodatkowych. Uwierzcie mi, że ciężko wybrać ten, który chcielibyśmy wypróbować jako pierwszy. Wszystkie przepisy opatrzone pięknymi zdjęciami i dokładnym opisem krok po kroku jak dany wypiek mamy wykonać. Przepisy są różnorodne, niektóre trochę nietypowe, ale wyglądające na naprawdę smaczne. Jest naprawdę w czym wybierać :-)



"Moje wypieki na 4 pory roku" to książka tak smakowita, że ciężko od niej oderwać wzrok. Ci którzy zaglądają na bloga Pani Doroty, lub mają jej książki wiedzą, że przepisy jakie tu znajdziemy są naprawdę super. Książka pięknie i bardzo kolorowo wydana, zachwyci każdego. Idealna na prezent, dla osób, które zaczynają swoją przygodę z pieczeniem i tych już zaawansowanych. Znajdziemy tutaj mnóstwo propozycji na pyszne serniki, ciasta, drożdżówki, torty, lody, makowce, rolady, tarty, bułeczki, czy muffiny. Dla każdego coś pysznego. Ja w tamtym roku na święta zrobiłam kostkę korzenną z powidłami, na którą przepis znalazłam na blogu, robiłam już kilka tortów z przepisów Pani Doroty, wszystko było naprawdę smaczne :-)




Tytuł: "Moje wypieki na 4 pory roku"
Autor: Dorota Świątkowska 
Okładka: twarda
Stron: 368
Cena okładkowa: 59,99 zł
Wydawnictwo: Egmont

7 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka będzie idealnym prezentem dla mojej mamy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do książek kucharskich nie zaglądam
    Wolę od czasu do czasu kupić jakąś gazetkę z przepisami

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka :) Warta zakupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto kokosowe ze śliwkami <3 zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pięknie wydane książki kucharskie, mam ich kilka. A z bloga pani Doroty często korzystam - ma świetne przepisy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka to idealna propozycja dla pań, które chciałyby wkroczyć na wyższy level jeśli chodzi o wypieki.
    https://kobietawielepiej.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger