Frutini od Vobro - galaretki nadziewane o smaku truskawkowy milk shake



Kolejny produkt marki Vobro to galaretki owocowe. Nowość to galaretki o smaku truskawkowego milk shake'a. Wiodącym produktem marki i wizytówką są praliny Frutti Di Mare.

Oprócz czekoladek firma produkuje też galaretki dla dzieci i dla dorosłym, bo im na pewno też one posmakują. 


Dla wszystkich fanów truskawek polecam nowość galaretki Frutini strawberry milk shake. Pyszne, delikatne galaretki truskawkowe z płynnym nadzieniem oraz posypką cukrową. 



Galaretki dostępne w różnych gramaturach. Ja miałam chyba największe z możliwych  :-) Wszystkie galaretki zapakowane osobno, co pozwala na zabranie ze sobą, bez obawy przed sklejeniem czy roztopieniem.


Staram się unikać lub ograniczać cukier. Moje dzieci lubią owoce i niektóre warzywa, ale pozwalam im też czasem na coś słodkiego. Nie jestem przeciwniczką słodyczy, jestem za tym żeby były podawane z umiarem i tak też staram się u siebie w domu. Galaretki stoją na wierzchu i moje dzieci czasem tylko zapytają czy mogą, tak wolą inne rzeczy. Sama chętnie czas od czasu zjem taką pyszną galaretkę, bo smaku nie można im odmówić :-) Są delikatne i bardzo smaczne. To nie ostatnie galaretki, które Wam przedstawiam, bo mam dla Was jeszcze inne :-)




7 komentarzy:

  1. Moje Baby uwielbiają takie cukierki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może po sezonie się skuszę, teraz, zdecydowanie bardziej wolę zwykłe truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie galaretki i żelki. Chętnie się na te skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam i nawet nigdy ich nie widziałam, ale wiem, że bardzo by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś próbowałam cukierków o takim smaku, były bardzo dobre. Czas spróbować galaretek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger