Kotleciki mielone z serem feta i natką pietruszki



Dzień dobry :-) Kotleciki te robię już drugi raz, za pierwszym nie zdążyłam zrobić zdjęcia, bo moje głodomory z dwu letnią córą na czele zjadły je w tempie ekspresowym. Kotleciki delikatne, jak dodamy ser feta, to nie musimy ich już solić, do tego tylko natka pietruszki, troszkę pieprzu i wystarczy :-) Kotleciki usmażyłam na Bio oleju kokosowym, nierafinowanym, najwyższej jakości, z pierwszego tłoczenia i jest tłoczony na zimno. Kokos pochodzi z upraw ekologicznych i nie zawiera tłuszczy trans. Miłego dnia kochani :-)

Składniki:

  • 400 g mięsa mielonego z indyka
  • 1/2 kostki sera typu feta
  • 1 pęczek natki pietruszki
  • 1/2 szklanki panieru z ciecierzycy lub bułki tartej
  • pieprz
  • bio olej kokosowy do smażenia


1. Mięso przekładamy do miseczki, dodajemy do niego pół kostki pokruszonego sera feta, umytą, posiekaną natkę pietruszki, panier z ciecierzycy i pieprz. Rękami mieszamy mięso z serem feta, mocno przeciskając je przez rękach (ser połączy się nam wtedy dobrze w mięsem).
2. Ręką nabieramy porcje mięsa i formujemy małe kotleciki. Smażymy na rozgrzanym oleju kokosowym z obu stron. Podajemy z ziemniakami, kaszą, ryżem, sałatką, ogórkami kiszonymi :-) Smacznego :-)







18 komentarzy:

  1. Dobre kotlety to podstawa niedzielnego obiadku :) poszukując inspiracji trafiłam na Twój blog i wydaje mi się, że częściej tu będę zaglądała i testowała różne przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa opcja ;) Ja zazwyczaj napycham sery do środka:)
    Ciekawy blog.
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotleciki pyszne, a smażone na oleju kokosowym , zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta natka pietruszki musiałaby być mocno posiekana, inaczej dzieci by grymasiły. U nas króluje koperek, a pietruszkę trzeba przemycać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smaku narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam już w tym tygodniu mielone, w środku z serem feta :) Mięso natomiast z karkówki zmieliłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję, aczkolwiek nie wiem, czy mojemu będzie smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna kombinacja smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mielone to ulubiona potrawa większości z nas. Serek feta pewni dodał dobrego smaczku tym kotletom. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Feta świetnie poprawia smak, co mi pasuje, bo raczej nie używam soli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadłam kiedyś takie kotleciki u koleżanki, były bardzo smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie mielone, ale z fetą jezcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. super urozmaicenie dla kotlecików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger