Sałatka z serem halloumi, figą, winogronem i mixem sałat



Witajcie :-) W końcu piękne słoneczko świeci :-) U Was też ? Oby tak zostało jak najdłużej :-) Ja mam dla Was dziś przepis na pyszną sałatkę, była naprawdę super. Mix sałat, rukola, figi, winogron i ser halloumi grillowany na patelni, wszystko skropione oliwą z oliwek. Mniam :-) Miłego i słonecznego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • 1 opakowanie sera Halloumi
  • mix sałat
  • garść rukoli
  • kilkanaście winogron
  • 3 figi
  • oliwa z oliwek extra virgin


1. Sałaty i rukolę myjemy, układamy na talerzu. Rozgrzewamy patelnię grillową, ser halloumi kroimy w grube plastry i układamy na rozgrzanej patelni. Podsmażamy z obu stron (ser powinien się nam ładnie zarumienić).
2. Figi i winogrona myjemy. Figi kroimy na ćwiartki, ja te ćwiartki jeszcze pokroiłam.
3. Na sałaty układamy plastry sera, pomiędzy nim pokrojone figi i całe winogrona. Całość skrapiamy oliwą. Smacznego :-)





10 komentarzy:

  1. Musi być pyszna! :)
    Zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczna sałatka Beatko :) Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danie wygląda pysznie. Jednak nie wiem, gdzie taki ser zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, czy mojemu by zasmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham połączenie sera z winogronami :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Pomorzu też dziś słoneczko, mam nadzieję że zostanie na dłużej :D A sałatka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciekawe rzeczy przyrządzasz! Szczerze mówiąc nigdy nie jadłam jeszcze sera z winogronami, a słyszłam, że takie połaczenie jest pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. smaczna sezonowa sałatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie Pani kupuję ten ser?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger