Szparagi z boczkiem, koperkiem i pieczonymi ziemniaczkami




Dzisiaj coś na szybko, ale bardzo smacznie. Nasze ulubione szparagi podsmażyłam na maśle klarowanym, potem dodałam boczek i na końcu koperek. Do tego pieczone ziemniaczki z wędzoną papryką, solą i pieprzem. Tak lekko, ale nam bardzo smakowało :-). Miłego dzionka :-)


Składniki:

  • szparagi 1 opakowanie
  • boczek w plasterkach
  • koperek
  • masło klarowane
  • ziemniaki
  • sól
  • pieprz
  • wędzona papryka
  • olej do wysmarowania formy


1.Ziemniaki obieramy, kroimy na ćwiartki. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia, wlewamy na niego troszkę oleju. Wrzucamy ziemniaczki, oprószamy solą, pieprzem i wędzoną papryką. Mieszamy, pieczemy w 200 stopniach około 40 minut (u mnie góra - dół )
2. Szparagi myjemy, odcinamy twarde końcówki. Na patelni rozpuszczamy masło, wrzucamy szparagi, oprószamy solą i na małym ogniu podsmażamy. Jak będą robić się miękkie, to wrzucamy pokrojony w paski boczek.
3. Na talerz wykładamy szparagi i ziemniaczki :-). Smacznego :-)





12 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na szparagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, iście wiosenny obiadek. Uwielbiam szparagi, szczególnie te zielone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szparagi, a Twoje propozycja jest dla mnie wprost spełnieniem marzeń :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam szparagów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ależ mi apetytu na taki obiadek narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje najukochańsze warzywo na świecie. Jak zaczyna się sezon na szparagi to wchodzę o mojego jedzeniowego raju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo szparagów dawno nie spożywałam - trzeba nadrobić! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały wiosenny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością smakuje pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger