Deser z lodami, truskawkami i bitą śmietaną



Od poniedziałku kuszę Was pysznym deserem z truskawkami, lodami chałwowymi, bitą śmietaną z dodatkiem kakao i na spód dałam biszkopty. Moje dziecko już nie mogło wytrzymać, bo deseru chwilę nie było i trzeba było zrobić. Wyszedł pyszny, nie za słodki. Tylko truskawki miałam mrożone, bo to z zaskoczenia, ale spokojnie można użyć świeżych. Miłego poniedziałku Wam życzę, u Was też tak cieplutko??? 

Składniki:

  • lody u mnie chałwowe Koral
  • 250 ml śmietany 30%
  • 2 łyżeczki kakao
  • truskawki
  • 3 łyżeczki ksylitolu/cukier puder/cukier
  • biszkopty u mnie mini


1. Do misy miksera dajemy śmietanę, ubijamy, pod koniec ubijania dodajemy kakao i 1 łyżeczkę ksylitolu.
Truskawki blendujemy blenderem, ja dodałam też 2 łyżeczki ksylitolu, bo były kwaśne.
2. Do pucharków na spód dajemy pokruszone biszkopty, następnie ja dałam po 3 gałki lodów chałwowych, troszkę ubiłam łyżką, następnie dajemy bitą śmietanę i na wierzch wykładamy zblendowane truskawki.
Mniam :-)). Smacznego :-) 




9 komentarzy:

  1. Jaki pyszny deser :) Ale bym zjadła takie cudo. Wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się sezon na takie desery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poproszę taki deserek teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lody, lody... uwielbiam. To najlepszy deser na upały i nie tylko. Taki pucharek zadowoliłby mnie w 100 procentach. Chętnie sięgnęłabym po niego, w dodatku, że z moimi ulubionymi lodami z chałwą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowitości.... na wczorajszy upał byłoby jak znalazł! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj przydałby się teraz taki cudny deser dla ochłody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sam raz na weekendową rozpustę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger