Panna Cotta z białą czekoladą



Hej :-). Jakiś czas temu robiłam już panna cottę, ale w wersji bardziej dla dorosłych, bo z dodatkiem kawy - klik. Mój młody ze smaku nie był za bardzo zadowolony, bo kawa, to nie dla niego i dopominał się takiej dla dzieci, bo jak to z kawą ???. No i trzeba było zrobić, jak zapytałam z czym chce, to oczywiście z białą czekoladą. Wszystko by jadł z białą czekoladą więc zaskoczenia nie było, a, że jada rzadko, stwierdziłam, niech mu będzie, zrobię. Deser wyszedł pyszny. Jest bardzo prosty, bo tylko śmietanka, żelatyna i czekolada, więc bez napinki, a smakuje hmmm mniam :-))))). Udanego weekendu Wam życzę :-))))

Składniki:

  • 300 ml śmietany 30%
  • 80-90 g białej czekolady
  • 2 łyżeczki żelatyny 
  • woda


Żelatynę rozpuszczam w małej ilości wody, odstawiam, żeby napęczniała. W rondelku gotuję śmietanę, dodaję do niej połamaną białą czekoladę. Jak wszystko zacznie się nam leciutko gotować, to zdejmuję z gazu, dodaję żelatynę, mieszam, dopóki się nie rozpuści. odstawiam do przestudzenia. Przelewam do foremek/filiżanek i wstawiam najlepiej na noc do lodówki :-))). Podaję ze startą białą czekoladą :-)



13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger