Owocowo - warzywna sałatka z kuskusem i fetą



Hej :)) Sezon na arbuzy i melony w pełni, trzeba korzystać. Ja oprócz koktajli i jedzenia ich solo wykorzystałam arbuza i melona do sałatki. Do towarzystwa dodałam ser feta, rukolę, mieszankę warzywną Bonduelle Mexico, kuskus i wyszła bardzo smaczna, fajna, lekka sałatka :). Miłego poniedziałku Wam życzę :)).

Składniki:

  • melon miodowy
  • arbuz
  • mieszanka Mexico Bonduelle
  • ser feta
  • 1 szklanka kaszy kuskus
  • rukola


Kaszę wsypałam do miski, zalałam ciepłą wodą i poczekałam, aż napęcznieje. Melona przekroiłam na pół, z jednej połowy wydrążyłam środek. Środek pokroiłam w kostkę, tak samo arbuza (trzeba wyjąć pestki). Do miski wsypałam gotowy kuskus, pokrojonego arbuza, melona i fetę, dodałam umytą rukolę i mieszankę Mexico Bonduelle. Całość wymieszałam. Przełożyłam do wydrążonego melona :) Gotowe :))





Wpis bierze udział w akcji: www.warzywneinspiracje.pl


13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger