Pstrąg pieczony



Hej :) Taki pstrąg chodził za mną już dłuższą chwilę, ale mój syn jak zobaczył, że ryby są z głowami, to powiedział, że nie będzie takiego jadł. Więc kupiłam, a w tym czasie, w którym go przygotowywałam, gdzieś szalał i po prostu pozbyłam się głów. Jadł już gotową rybkę, która bardzo mu posmakowała. Pstrąg upieczony został z masełkiem, dużą ilością koperku, czosnkiem i cytryną. 

Składniki:

  • 3 pstrągi
  • masło
  • 3 ząbki czosnku
  • koperek
  • cytryna
  • sól
  • pieprz


Pstrąga myjemy, pozbywamy się łusek (ja dodatkowo pozbyłam się głowy). Do środka włożyłam po dwa plasterki masła, czosnek pokrojony również w plasterki, pocięty koperek i po dwa plasterki cytryny, oprószyłam solą i pieprzem. Na wierzch również dałam masełko i koperek. Zawinęłam w folię aluminiową i zapiekłam około 30 minut.



9 komentarzy:

  1. bardzo lubię pstrąga, właśnie tak po prostu, z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! :-)

    Zapraszam na mojego bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mojego małżonka, taka rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej mogłabym spróbować tak przygotowaną rybę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, taka rybka, jeszcze z grilla - cudowność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i zarazem pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mojego męża,kocha takie rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ryby zazwyczaj smażymy, wiem, wiem, niezdrowo...Muszę koniecznie przerzucić się na pieczenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger