Sałatka z truskawkami, rukolą i serem feta



Hej :)) Jak tam po weekendzie ?? Ja troszkę odpoczywałam, troszkę pracowałam. Jeszcze 2 tygodnie i urlop, już liczę dni :)). Teraz o sałatce, a taką właśnie wczoraj na kolację zrobiłam. Chodziła już za mną odkąd pojawiły się truskawki, ale czas jak zwykle nie pozwalał na zrobienie. Wczoraj była okazja i truskawki więc machnęłam. Dla mnie i mojego połówka super. Smakowała, trochę inna, lekko na pikantnie, bo dodałam fetę z papryką i chili. Tak to coś dla mnie stwierdzam ;)) Polecam jak ktoś lubi poznawać nowe smaki :)) Miłego poniedziałku :))


Składniki:

  • truskawki
  • rukola
  • ser feta ( u mnie z papryką i chili)
  • olej lniany 



Truskawki umyłam, pokroiłam, wrzuciłam do miski, dodałam ser feta, umytą rukolę. Wymieszałam, skropiłam troszkę olejem lnianym :))



19 komentarzy:

  1. Jeszcze nie robiłam takiej sałatki, a tyle razy już miałam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką sałatkę. Pysznie smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Feta i truskawki świetnie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och te pyszne truskawki :) Pasują do wszystkiego. Bardzo ładna, bardzo fajnie skomponowana i smaczna twoja sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam jeszcze takiego połączenia, ale muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje trzy ulubione składniki razem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało truskawek jeszcze jadłam w tym roku, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł :) Nie łączyłam jeszcze nigdy rukoli z truskawkami, ale wydaje mi się to ciekawe w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna propozycja :)
    Truskawki jeszcze są, więc spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno szukałam przepisu na wytrawną sałatkę z truskawkami i cieszę się, że pod koniec sezonu wreszcie go znalazłam. Świetnie wygląda i zapewne jeszcze lepiej smakuje. Z prawdziwą przyjemnością wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  12. no i idealnie, zwłaszcza, że upały idą znowu, będzie czym się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. truskawki muszą być pysznym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger