Mac'n Cheese po mojemu

 

Może to i dziwne, ale pierwszy raz jadłam mac'n cheese ;-) Jakoś mnie do tego dania nigdy nie ciągnęło, a teraz dzięki temu, że miałam okazję przetestować nowość marki Knorr, to w końcu wiem jak to smakuje ;-) Makron oczywiście zrobiłam z dodatkami takimi jak suszone pomidory, oliwki, cebula i żółta papryka. Wyszło bardzo smacznie, więc zachęcam do wypróbowania. 

Składniki na 3 porcje:
Fix Mac'n Cheese Knorr
200 g makaronu
50 g masła 
25 g żółtego sera
200 ml mleka
1 żółta papryka 
6 suszonych pomidorów
mała cebula
10 - 12 czarnych oliwek

1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu, cebulę kroimy w kostkę i podsmażamy na oliwie. Dorzucamy pokrojoną w paseczki żółtą paprykę i suszone pomidory. Podsmażamy, na końcu dodajemy pokrojone oliwki.
2. W garnku mieszamy Fix Mac'n Cheese z mlekiem. Dodajemy masło i całość musimy zagotować. Gdy sos zgęstnieje dodajemy do niego ugotowany gorący makaron, wcześniej przygotowane warzywa i mieszamy. 
3. Przekładamy do talerzy i posypujemy startym serem. Smacznego :-) 


wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z marką Knorr





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger