"Nie ma tego złego" Lauren Weisberg

 


Po cięższych lekturach czasem mam ochotę na coś lżejszego i zabawnego. Dlatego też sięgnęłam po książkę "Nie ma tego złego" z serii "Mała czarna' Wydawnictwa Albatros. Seria ta jest lekka i przyjemna, ja ją lubię bardzo :-)

"Diabeł ubiera się u Prady" miałam okazję poznać tylko wersji kinowej, dlatego byłam ciekawa co dalej i czy historia ma choć trochę podobny klimat. Teraz mogę Wam powiedzieć, że ma. 

Emily Charlton już nie pracuje w wydawnictwie. Porzuciła pracę i teraz jako konsultantka do spraw wizerunku pracuje z ludźmi znanymi i bogatymi. Nie ma ich za wielu, ale na horyzoncie pojawia się nowa klientka, którą jest żona senatora, była modelka Karolina Hartwell. Skandal wywraca jej życie do góry nogami, a mąż informuje ją o rozwodzie w programie telewizyjnym. Miriam Kagan to przyjaciółka Karoliny swoją karierę zamieniła na życie rodzinne. Wydaje się jej, że jej mąż coś przed nią ukrywa. Trzy kobiety, każda inna, każda mierzy się z innymi problemami. Połączyła ich chęć zemsty i chcą zrealizować swój plan... 

"Nie ma tego złego" to zabawna komedia, którą czyta się bardzo szybko. Historia jest dynamiczna, bohaterki współczesne. Jeśli podobała się Wam książka lub film "Diabeł ubiera się u Prady" to będziecie na pewno zadowolone. Historia jest napisana lekko i ukazuje kobiecą siłę. Idealna na jeden wieczór. Polecam serię "Mała czarna" Wydawnictwa Albatros, która jest typowo babska, mnie jak na razie ona jeszcze nie zawiodła :-)




Tytuł: "Nie ma tego złego"
Autor: Lauren Weisberg
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 432
Cena okładkowa: 42,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger