"Cichy kochanek" Clara Sanchez

 


 Isabel pod przykrywką fotografa zjawia się na przyjęciu w hiszpańskiej ambasadzie w Nairobi. Wszyscy myślą, że przyjechała do Kenii fotografować afrykańską przyrodę. W rzeczywistości jej aparat jest kamuflażem, a ona ma trudne zadanie do wykonania ... 

 "Cichy kochanek" to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Długo zastanawiałam się nad tą książką, ale koniec końców po nią sięgnęłam i nie żałuję. Mamy tutaj złożoną i ciekawą historię, której tempo na początku jest dość szybkie, a gdzieś w połowie książki zaczyna zwalniać. Autorka w tym właśnie momencie przedstawia nam mechanizmy działania sekty. Pokazuje jaka jest rola guru sekty i jak werbowani są do niej zagubieni ludzie, którzy są łatwym celem i dają się zmanipulować w wciągnąć w szpony sekt. Mnie czegoś jednak w tej książce zabrakło, nie powiem, że była zła, bo czytało się dobrze, ale jakoś mnie ta opowieść nie porwała. 


Tytuł: "Cichy kochanek"
Autor: Clara Sanchez 
Okładka: miękka ze skrzydełkami 
Stron: 384
Cena okładkowa: 44,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger