Avon - pielęgnacja ciała

 


Dzień dobry :-) Dziś kolejna porcja kosmetyków marki Avon. Tym razem pielęgnacja ciała. Do tej pory nie używałam żadnych balsamów czy kremów tej marki. Powiem Wam, że jestem nimi mile zaskoczona. Bo dobrze się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej warstwy na skórze i super ją nawilżają i odżywiają. 

Body lotion z awokado - jest to odżywczy balsam do ciała wzbogacony olejkiem z awokado. Balsam łagodzi podrażnienia skóry, nawilża ją i odżywia. Bardzo dobrze się wchłania i pięknie pachnie. Mnie osobiście bardzo przypadł do gustu. 

Kolejny fajny balsam to balsam regenerująco - odżywczy z masłem kakaowym. Nawilża on skórę intensywnie i zapobiega utracie wilgoci. Przywraca jej blask i elastyczność. Jest idealny dla skóry suchej i bardzo suchej. Dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Jego zapach jest piękny i delikatny.

Fajny rozwiązaniem jest też uniwersalny krem antyoksydacyjny. Może on być używany do rąk, twarzy i ciała. Jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Skóra po jego użyciu jest elastyczna i przyjemna w dotyku. Ja używam go tylko do pielęgnacji ciała i ewentualnie rąk, bo jakoś nie mam zaufania do takich kremów jeśli chodzi o używanie go do twarzy.  


Mam dla Was jeszcze jedną perełkę jaką jest krem do rąk dla dzieci Zabawna Lama o zapachu truskawkowym z brokatem. Krem pachnie obłędnie, fajnie nawilża skórę dłoni, która pięknie się świeci dzięki zawartości brokatu. Jest on delikatny dla dziecięcych dłoni i szybko się wchłania :-)


Jeśli chciałybyście zostać konsultantką to tutaj macie kontakt Avon :-)
 

1 komentarz:

  1. Jeśli chciałybyście spróbować swoich sił jako konsultantki Avon i nie wiecie jak zacząć, zajrzyjcie na stronę internetową https://jakzostackonsultantka.pl. Można tam znaleźć mnóstwo przydatnych wskazówek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger