"Niebezpieczne związki"

 


Jakąś wielką fanką antologii nie jestem, ale powiem szczerze, że czasem lubię krótkie opowiadania, takie które mogę przeczytać jak mam chwilkę. Poza tym, te od Wydawnictwa Muza są naprawdę ciekawe i po prostu dobre.

Tym razem w moje ręce trafił zbiór opowiadań napisanych przez dziesięć autorek "Niebezpieczne związki". Jak to zwykle bywa jedno opowiadanie lepsze od drugiego, jedno podobało mi się bardziej, a drugie mniej. Mamy tutaj bardziej pikantne historie i te ciut mniej, niektóre z humorem, są też bardziej niebezpieczne. 

Jeśli chodzi o autorki, to znajdziemy opowiadania Pauliny Świst - "Gra" opowiadanie ciekawe, szkoda, że takie krótkie, bo z chęcią przeczytałabym więcej.
"To nie ja" Alicji Sinickiej dość tajemnicze opowiadanie z ciekawym zakończeniem. "Pustynia bez końca" K.C. Hiddenstorm - pierwszy raz czytałam coś tej autorki. Mamy tu historię dwojga ludzi uciekających na motorze, ale tak do końca nie wiadomo przed czym, czy kim. "Pocałunek śmierci" I.M.Darkss i tu historia Nicolasa na którego drodze staje tajemnicza i niebezpieczna Nyja. "Spalam się" Agaty Suchockiej to opowieść o fascynacji młodą nauczycielką. "Kleptomanka" Patrycji Stzrałkowskiej to ciekawe i dość oryginalne opowiadanie, które przypadło mi do gustu. "Znajomy, nieznajomy" Anny Wolf to historia Lisy i jej przelotnego, wakacyjnego romansu z jak się później okazuje dość niebezpiecznym Luciano. "Niebezpieczne związki ... przyczynowo-skutkowe" Magdaleny Winnickiej - ona to córka gangstera, a on to jej ochroniarz, co ciekawego z tego wyniknie? "Fatalne zauroczenie" Edyty Folwarskiej - tutaj mamy trochę sensacji, a opowiadanie daje do myślenia. "Pułapka" Kingi Litkowiec - tu akurat dla mnie było średnio. 

Każda historia inna, na swój sposób ciekawa. Czytało się naprawdę super. Opowiadania przepełnione erotyzmem, namiętnością i miłością. Szkoda z jednej strony, że były takie krótkie, bo niektórych z chęcią przeczytałabym kontynuacje. Jeśli lubicie niegrzeczne książki, to myślę, że ta przypadnie Wam bardzo do gustu. Mnie się podobała :-)


Tytuł: "Niebezpieczne związki"
Autor:  praca zbiorowa
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 352
Cena okładkowa: 42,00 zł
Wydawnictwo: Muza

2 komentarze:

  1. Chciałabym przeczytać tę książkę, myślę że mi też mogłaby się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna propozycja dla kobie, które tak jak ja uwielbiają czytać mroczne thrillery i romanse.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger