"Jak odzyskać zdrowie po Covid - 19?" Zbigniew T. Nowak

 


Covid - 19 to temat jak najbardziej na czasie. Kto przeszedł ten wie jakie mogą być powikłania po tej chorobie. Chyba, że przeszedł łagodnie. My zaliczmy się do tych, którzy chorowali średnio. Minął już ponad miesiąc, a jeszcze w pełni nie jest tak jak było przed chorobą. Ja nie odzyskałam jeszcze w pełni węchu i smaku, męczę się dużo szybciej niż kiedyś. Zobaczymy co będzie dalej. 

Po chorobie nie powinno się zwlekać, tylko jak najszybciej zabrać się za swój organizm. Może Wam pomóc w tym najnowsza książka Pana Zbigniewa T. Nowaka. Zanim książka do mnie dotarła to oczywiście zioła o których poczytałam, że są pomocne stosowałam i stosuję w dalszym ciągu. W trakcie choroby też. 

Książka doradzi nam jak umiejętnie i skutecznie za pomocą kuracji, które w nie znajdziemy skutecznie pokonać zespół przewlekłego zmęczenia, tzw. "mgłę mózgową", kłopoty z pamięcią i koncentracją, bezsenność, stany depresyjne i lękowe, utratę węchu i smaku, zaburzenia rytmu serca, uciążliwy kaszel, bóle głowy, mięśni czy stawów oraz przewlekły stan zapalny. Są tutaj też informacje jak ozdrowieńcy mogą zapobiegać często nieodwracalnym zmianom w płucach, sercu i mózgu. 

Receptury, które tu znajdziemy są proste w przygotowaniu. Autor omawia każdą kurację, podpowiada jak ją stosować, kto może ją stosować, a kto nie, na co dane zioło jest skuteczne, jakie możemy zauważyć pozytywne skutki jego stosowania. Znajdziemy też informacje czy specyfik z danym ziołem możemy kupić w aptece i pod jaką nazwą go szukać. Wszystkie przedstawione receptury są naturalne.

Mnie bardzo pomogła dziewanna, którą stosuję już od dawna i odkryłam ją dzięki książkom Pana Zbigniewa. W książce znalazłam też wiele receptur, które chętnie wypróbuję. Włączyłam już różeniec górski, który minimalizuje skutki niedotlenienia mózgu i serca, jest też pomocny przy depresji, czy zmęczeniu. Będę też robić kurację propolisem.  Polecam :-)







Tytuł: "Jak odzyskać zdrowie po Covid - 19?""
Autor: Zbigniew T. Nowak
Oprawa: twarda
Stron: 320
Cena okładkowa: 59,90 zł
Wydawnictwo: Aromat Słowa

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna książka, na czasie i myślę, że sporej ilości osób może pomóc. Ja na całe szczęście nie przechodziłam tego ustrojstwa, a przynajmniej o tym nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książka. Na razie nie zachorowałam i mam nadzieję, że się to już nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbyś zapisać się na tajski masaż? Warto sprawdzić https://thaisun.pl/ - po takim SPA człowiek czuje, że żyje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger