"Później" Stephen King

 


"Zawsze jest jakieś później, teraz to wiem. Przynajmniej do śmierci. Bo wtedy wszystko inne jest już wcześniej".

Ten cytat z książki utkwił mi bardzo w głowie. King ma swoich fanów i tych, którzy jego twórczości nie lubią. U mnie mój mąż jego książki bardzo lubi, ja czytam, lubię, choć czasem przyprawiają mnie o ciarki, a to już tak średnio lubię. Najnowsza książka jak dla mnie super. Nie jest ona typowym horrorem, ale ma ciekawą fabułę, znajdziemy tutaj zjawiska paranormalne, a całość czyta się lekko i szybko. 

Jamie Conklin był wychowywany tylko przez matkę. Zauważył u siebie coś wyjątkowego. Widzi i rozmawia ze zmarłymi. Najpierw był to tragicznie zmarły rowerzysta, potem sąsiadka, aż w końcu trafia na pewnego mordercę. Czy zdolności jakie posiada koniec końców okażą się dla niego darem, czy tak naprawdę przekleństwem? To musicie przeczytać już sami ;-)

Tak jak pisałam na początku, ta książka należy do tych nie strasznych. Nie jest to wcale zarzut, bo fabuła jest bardzo ciekawa, całość czyta się lekko i przyjemnie. Wszystko dopracowane jest tutaj pod każdym względem. Jest wiele tajemnic i zwrotów akcji, a zakończenie to jak u Kinga prawdziwy majstersztyk. Historia trzyma w napięciu, nie ma tu czasu na nudę. Chętnie obejrzałam bym taki film. Mnie książka podobała się bardzo. Polecam :-)

 
Tytuł: "Później""
Autor: Stephen King
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 384
Cena okładkowa: 42,90 zł
Wydawnictwo: Albatros


7 komentarzy:

  1. Generalnie lubię książki Kinga ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości chętnie tą książkę bym przeczytała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę się przekonać do książek tego autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  5. King to klasyka gatunku. Uwielbiam! Chociaż tej książki jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś czytałam Kinga, ale to nie jest autor, do którego lubię wracać. Mój partner czyta jego książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat należę do tej grupy, która nie przepada za twórczością Kinga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger