"Żądanie miłości" Kristen Ashley

 


Książki autorki bardzo lubię. Nie można się przy nich nudzić, bo ciągle coś się w nich dzieje. Dziś przedstawiam Wam najnowszą pozycję "Żądanie miłości".

Josephine straciła właśnie ukochaną babcię. Wraca do rodzinnego domu, żeby pozamykać wszystkie niedokończone sprawy. Na pogrzebie czuje, że przygląda się jej pewien mężczyzna, którego poznaje podczas odczytywania testamentu babci. Jak się okazuje babcia napisała list w którym zapisuje wnuczce nieruchomości i fundusze, ale jest też coś dla Jakea. Babcia zapisuje mu swoją wnuczkę. Josephine myślała, że jest to żart, ale wcale tak nie było. Na dodatek Jake jest bardzo chętny na przyjęcie takiego spadku. Dlaczego babcia zapisała mu swoją wnuczkę? Czy Josie zgodzi się na ten zapis testamentu? 

"Żądanie miłości" to książka pomimo trudnego początku, przyjemna i zabawna. Bohaterowie są w wieku 40+, ciekawi i wyraziści, mają wielki bagaż doświadczeń. Mają pełno problemów, Jake trójkę dzieci, ona odnosząca sukcesy kobieta, choć nie akceptuje siebie i jest trochę gapą. Książka to romans, który czyta się świetnie. Autorka powoli dozuje nam wszystko co dotyczy Josephine i Jakea. Fabuła ciekawa, z taką się jeszcze nie spotkałam. Całość bardzo mi się podobała. Polecam :-)


Tytuł: "Żądanie miłości"
Autor: Kristen Ashley
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Akurat

6 komentarzy:

  1. Piękna okładka, aż chce się czytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetna książka :) Tytuł już zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wieczór czy dwa akurat :) Dobrze, że bohaterowie są wyraziści a historia zaciekawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę ;o zapisanie w testamencie wnuczki to dość intrygujący wątek :D pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze ani jednej książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger