Świeżo wyciskany sok z selera naciowego, buraka, jabłka i marchewki

 

Dzień dobry :-) Na wzmocnienie i więcej energii mam dziś świeżo wyciskany soczek dla Was. Moja córka lubi bardzo z burakiem, więc często robimy taki. Tym razem w soku mamy jeszcze selera naciowego, jabłka i marchewki. Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie więcej naszych owoców i będziemy robić pyszne soczki. Miłego popołudnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • średni burak  
  • marchewki
  • seler naciowy (u mnie 4 łodygi)
  • jabłka

Wszystkie składniki myjemy, kroimy na mniejsze kawałki (oprócz selera naciowego) i przepuszczamy przez wyciskarkę wolnoobrotową :-) Smacznego :-)




9 komentarzy:

  1. Samo zdrowie :) nigdy nie piłam soku z surowego buraka, ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie za sokami jako tako nie przepadam bo wolę owoce i warzywa w kawałkach, ale ten ma same wartościowe składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. samo zdrowie, teraz wiadomo, to bardzo ważne, by zdrowo się odżywiać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety średnio lubię takie soki :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Niee. Tylko nei burak. Piłam sok z buraka żeby podnieść poziom hemoglobiny i nigdy więcej nie chcę tego powtarzać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pydznie i pięknie wygląda 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy taką bombę witaminową! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger