"Dwadzieścia lat ciszy" Przemysław Wilczyński

 


Bogna dwadzieścia lat temu przeżyła koszmar. Jej córka zaginęła, była widziana jak wsiada do czarnej furgonetki. Od tego momentu szuka swojego dziecka. W miasteczku zaczynają ginąć kolejne dzieci. Bogna za wszelką cenę chce położyć kres tym porwaniom. Razem z Niko i Hubertem, byłym wojskowym chcą dowiedzieć się kto za tym stoi. Nie spodziewają się, że to czego się dowiedzą i co ich czeka jest o wiele gorsze niż przypuszczali ...

"Dwadzieścia lat ciszy" to książka dla fanów mocniejszych klimatów. Jak się ją już zacznie czytać, to wciąga bez reszty. Im głębiej, tym ciekawiej i mroczniej. Tajemnice i niedopowiedzenia towarzyszą nam prawie do samego końca. Do tego świetnie wykreowane postacie. Mamy tutaj też zjawiska paranormalne, które ja średnio lubię w książkach, ale tutaj jakoś w ogóle mi nie przeszkadzały, a nawet dzięki nim było ciekawiej. Fabuła ciekawa, nie ma tu za wiele akcji, ale całość wciąga i jest napięcie, które towarzyszy nam do końca. Zakończenie, nie takiego się spodziewałam. Całość bardzo dobra, podobała mi się. Na uwagę zasługuje też okładka książki, która jest mroczna i trochę przerażająca. Polecam :-)


Tytuł: "Dwadzieścia lat ciszy"
Autor: Przemysław Wilczyński
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 448
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Muza

8 komentarzy:

  1. Już sam tytuł na tyle intryguje, że aż chce się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa fabuła, chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to do końca mój klimat ale zapisze sobie ten tytuł i może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mocniejsze klimaty❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka zaginięć dzieci bardzo mnie przeraża. Oglądałam dokument na Netflixie i to straszne, co przeżywają rodzicie i ich dzieci. Jestem ciekawa rozwinięcia tej historii

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno mnie zaciekawiłaś tą recenzją. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting book.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/lancome-la-nuit-tresor-scent-of.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger