Sałatka z mandarynką i żurawiną

 


Dzień dobry :-) Dziś lekka sałatka, idealna na kolację z mandarynką, żurawiną, roszponką, szynką parmeńską i orzeszkami nerkowca. Całość posypana przyprawą Włoskie Zioła Knorr i skropiona oliwą z oliwek. My takie lekkie sałatki lubimy bardzo :-) Miłego dnia wszystkim życzę :-)

Składniki na 3 porcje:

  • 1 opakowanie roszponki
  • 5 - 6 mandarynek
  • 1/2 szklanki żurawiny
  • 1/2 szklanki orzechów nerkowca
  • 1 opakowanie mini kulek mozzarelli
  • przyprawa Włoskie Zioła Knorr
  • oliwa z oliwek extra virgin
  • szynka parmeńska

1. Roszponkę myjemy. Mandarynki obieramy i dzielimy na kawałeczki. Kulki mozzarelli odsączamy z zalewy.
2. Na talerzach rozkładamy roszponkę, następnie szynkę parmeńską, kulki mozzarelli, mandarynki, żurawinę i orzeszki nerkowca.
3. Całość posypujemy przyprawą włoskie zioła i skrapiamy oliwą z oliwek. Smacznego :-)






14 komentarzy:

  1. Zapachniało mi mandarynką ! Pyszności !
    Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych pięknych dni w Nowym 2021 Roku !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatki z mandarynką jeszcze nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekko i smacznie :) fajna sałatka do podjadania podczas świątecznych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne składniki, coś dla mnie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem smaku takiego mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna sałatka. Beatko życzę ci cudownych, rodzinnych i spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie dość nietypowe połączenie ale wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne połączenie składników :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger