"Żebrząc o śmierć" Graham Masterton



Na ulicach Cork giną bezdomni. Dwoje z nich ma przewiercony wiertarką rdzeń mózgu, jeden ma odstrzeloną połowę twarzy i jest też spalona żywcem dziewczyna. Do tego można dodać jeszcze dwie zaginione kobiety i osobę, która wrzuca przechodniów do kanału. Jest jeszcze mała dziewczynka szukająca mamy, której pierścionek został znaleziony w mięsie mielonym. Katie ma do rozwiązanie naprawdę makabryczne zagadki, do tego musi uważać na siebie, bo sama znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie...

Jak ja lubię takie książki ;-) Jest to moja pierwsza książka autora, ale fajnie, że można czytać całą serię osobno. Czyta się ją bardzo przyjemnie, dzieje się tu dużo, jest akcja i zagadki. Jest tu dużo mocnych scen, więc na pewno fani gatunku będą zadowoleni. Sama bohaterka, przyjemna, kulturalna, też swoje w życiu przeszła. Można oczywiście ją polubić. Fabuła jest wielowątkowa. Cała seria idealna dla tych co lubią krwawe sceny i ciężkie tematy. Mnie się podobało i jak będę mieć sposobność, to na pewno przeczytam poprzednie części z Katie Maguire :-) Polecam :-)


Tytuł: "Żebrząc o śmierć"
Autor: Graham Masterton
Okładka: miękka
Stron: 480
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Albatros

6 komentarzy:

  1. Książka nie w moim typie, ale moja siostra uwielbia tego autora i ma planach tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś co lubię. Chętnie po nią sięgnę. Dziekuje za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy akapit mnie już przeraził ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, tez lubię takie książki :) a autora kojarzę, ale chyba żadnej jego powieści nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger