"To co bliskie sercu" Katherine Center



Cassie Hanwell jest ratowniczą. Kocha swoją pracę, pracuje w straży pożarnej w Austin. W pracy jest odważna, ale w życiu prywatnym już nie. Tutaj stara się być ostrożna. Spokojne życie Cassie wywraca do góry nogami telefon od matki. Jest ona poważnie chora i prosi dziewczynę żeby z nią zamieszkała i jej pomogła. Cassie przenosi się do mamy, zatrudnia się w małej jednostce strażackiej niedaleko Bostonu, która niczym nie przypomina jej poprzedniej pracy. Brakuje tutaj sprzętu i funduszy, a nowi koledzy dziewczyny są chamscy i mają swoje grubiańskie zachowania. Nie podoba się im, że do ich zespołu dołączyła jakaś tam "paniusia". Cassie jedynie nie dokucza Owen, który też jest nowym pracownikiem w remizie i któremu obecność dziewczyny w drużynie wcale nie przeszkadza. Przy okazji jest on uroczy ... Cassie ma jeszcze jeden problem, musi nawiązać ponownie relacje z matką. których tak naprawdę nie było. 

Książkę czytało się super. Lekko i z ogromną przyjemnością. Całą historię poznajemy z perspektywy Cassie. Bohaterów jest dość sporo, nie są przekoloryzowani, raczej autentyczni. Główna bohaterka to silny charakter, ale przeszła w życiu sporo i to przeszłość ją ukształtowała. Autorka bardzo fajnie i realnie w książce przedstawiła pracę strażaków. Pokazała dobre i złe strony pracy w której dominują mężczyźni. Powieść jest wzruszająca, skłoni do przemyśleń. Jest pełna miłości, ludzkich dramatów, nadziei i romantyzmu. Pokazuje jak ważne jest przebaczanie i nauczenie się życia z przeszłością, która zawsze będzie jaka by nie była. Zachęca do tego, żeby walczyć o swoje szczęście :-) Polecam, nie zawiedziecie się :-)


Tytuł: "To co bliskie sercuu"
Autor: Katherine Center
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Muza

13 komentarzy:

  1. super, że Ci się podobało. Nie spotkałam się jeszcze z tą książką nigdzie, ale jak tylko wpadnie mi w ręce to ją przeczytam ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej książce i mam w planach ją przeczytać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie książki które skłaniaja do przemyśleń. Tutul sobie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I have never read this title before, but I'm always looking for new books to read and if you recommend it, it must be good :) xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pozycja dająca bodziec do przemyśleń, choć ja akurat nie jestem fanką takich książek, wolę jakieś mroczne klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie dla mnie dobra odskocznia od thrillerów ;) Zachęciłaś mnie do jej przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice post and blog :)

    I follow you # 362 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. This book looks a great reading!

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo, jestem ciekawa jak radziła sobie główna bohaterka w nowym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WIdziałam ją już i chętnie bym przeczytała latem, gdzieś na kocu na łące ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger