"Moje ulubione wiersze polskich poetów"



"Moje ulubione wiersze polskich poetów" to zbiór klasyków dobrze znanych i bardzo lubianych zarówno przez dorosłych, bo towarzyszyły one i w dzieciństwie jak i przez dzieci, które dzieci lubią, a te najmłodsze na pewno polubią. 

Znajdziemy tutaj same klasyki autorów takich jak: Julian Tuwim, Władysław Bełza, Maria Konopnicka, Adam Mickiewicz, Stanisław Jachowicz, Aleksander Fredro oraz Ignacy Krasicki. Jak wiemy te wiersze to super zabawa, są dowcipne, pełne rymów i morału. Rodzice poprzez czytanie i zabawę mogą rozmawiać z dzieckiem na ważne tematy, czy wartości. Mamy tutaj "Katechizm polskiego dziecka" , który pokazuje, jak ważny jest patriotyzm, "Stefek Burczymucha" pokaże, że nie warto być samochwałą, że ważna jest skromność, "Zosia Samosia", że nie warto wszystkiego rozbić samemu, że pomoc, to nic złego i wiele innych :-)



Książeczka jest pięknie wydana. W twardej oprawie, a środek kryje kolorowe, zabawne ilustracje, które mnie zachwyciły. Codziennie z córką czytamy po kilka wierszy, bo jeden to za mało. Tak przypadły jej do gustu. Potem dyskutuje, opowiada o tym co w tym wierszu było. Dla nas to też frajda, bo przypominamy sobie wiersze naszego dzieciństwa. Zbiór jaki tu znajdziemy zadowoli i tych dużych i tych małych. Idealny na prezent. Polecamy :-)


Tytuł: "Moje ulubione wiersze polskich poetów"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda
Stron: 128
Cena okładkowa: 29,90 zł.
Wydawnictwo: Zielona Sowa

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger