"Grunt to pomysł. Wynalazki, które zmieniły świat" Marcin Przewoźniak, Kamil Pruszyński



Kochani mam dziś dla Was propozycję świetnej książki, dla wszystkich, którzy lubią wynalazki i ciekawi ich jak coś powstaje. Książka jest przecudnie wydana. 

Książka jest pełna wiedzy na temat wynalazków, tego jak powstały. Na początku autor wyjaśnia nam czym jest wynalazek, kim jest wynalazca, co można wynaleźć i odkryć. Wszystko jest super opisane i zilustrowane. Marcin Przewoźniak zadbał o treść, a Kamil Pruszyński stworzył naprawdę piękne i bardzo ciekawe ilustracje. 



Poczytamy tutaj o Kole, czyli o tym, jak historia ludzkości zaczyna naprawdę się toczyć, Cegła - czyli najgenialniejsze klocki świata,  Pieczątki, które zmieniły świat, słowo klucz każdej cywilizacji, czyli Paliwo, Polak, który światu dał światło, Piorun w butelce, Para buch - przemysł w ruch i wiele innych naprawdę ciekawych tematów. 


Obaj Panowie stworzyli bardzo ciekawą książkę, która zaciekawi zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest kolorowa i pełna wiedzy. To taka nauka przez zabawę. Jest to naprawdę wiele ciekawostek, które przedstawione są w prostu sposób, wszystko zobrazowane i łatwe do zapamiętania. Są zarówno z dziedziny medycyny, kolei, lotnictwa i fotografii, oraz wielu innych. Książka idealna na prezent, zachwyci każdego ciekawskiego. Ja sama chętnie ją przeczytałam. Polecamy :-)


Tytuł: "Grunt to pomysł. Wynalazki, które zmieniły świat"
Autor: Marcin Przewoźniak, Kamil Pruszyński
Okładka: twarda  
Stron: 64
Cena okładkowa: 29,90 zł.
Wydawnictwo: Zielona Sowa

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne wydaje się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłam dzieckiem, uwielbiałam takie książki :) teraz w sumie też, choć zamiast książek są wyjazdy, artykuły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger