"Mopsiak jest detektywem" Pamela Butchart



Mój syn jest wielkim fanem książek Pameli Butchart. Ciekawe historie, bardzo zabawne i nie za długie. Takie właśnie są te książeczki.

Mopsiak, kotka Mela i rybka Flora są pupilami Madzi. Mopsiak to mały piesek z wielkimi marzeniami, który ciągle pakuje się w jakieś kłopoty. Ma dużo szczęścia i jakoś zawsze udaje mu się wyjść z nich cało. Tym razem założyła czapkę detektywa i oczywiście poczuł się ja Sherlock Holmes! Razem z kotką Melą postanowił od razu rozwiązać sprawę tajemniczych zniknięć pomarańczowych przedmiotów i świnki morskiej Grubsona. Podejrzana jest pudlica Paczusia, ale nie tylko, bo jest też chihuahua Tiny, oraz pies model i celebryta Chester. Czy mopsikowi i Meli uda się odnaleźć świnkę i pomarańczowe przedmioty?

Zabawna, pełna przygód historyjka o małym psiaku i jego znajomych. Książki Pameli Butchart mają to do siebie, że są lekko napisane, bawią czytelnika i tym samym zachęcają do czytania. Tutaj ciągle się coś dzieje. Jak nie mogłam mojego syna namówić na czytania, tak jak widzi książki tej autorki, to sięga po nie bardzo chętnie. Książeczki pisane większą czcionką z zabawnymi ilustracjami Gemmy Correll to bardzo fajna propozycja do zachęcenia dzieci aby czytały książki :-)




Tytuł: "Mopsiak jest detektywem"
Autor:  Pamela Butchart
Okładka: miękka
Stron: 112
Cena okładkowa: 16.99 zł
Wydawnictwo: Zielona Sowa

4 komentarze:

  1. Na pewno niejednemu dzieciaczkowi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo fajną pozycją, dla nas jeszcze za jakiś czas, ale zapamiętam ją, wydaje mi się, że warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger