"Śmierć i mrok" J.D.Robb



J.D.Robb to pseudonim Nory Roberts. Tym razem główna bohaterka porucznik Eve Dallas próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa, które wydaje się być dobrze zaplanowane, ale też jakby znane. Ginie młoda dziewczyna. Eve jest bezgranicznie oddana pracy, nie śpi, czasem nie je, byleby tylko rozwiązać morderstwo. Jej partnerką jest Delia Peabody, która wpatrzona jest w swoją szefową bardzo. Nieoczekiwanie zgłasza się do niej pisarka thrillerów policyjnych, która rozpoznaje zbrodnię, bo opisała ją w swojej książce. Dallas nie wierzy w przypadek uważa, że morderca działa według schematu i popełnia zbrodnie opisane w kolejnych książkach autorki. Jeśli to prawda, to morderstwo w kinie jest dopiero drugim, a co będzie dalej...

Czytało się super, ale mnie wszystkie książki tej autorki tak się czyta. Akcja jest spokojna, nowe fakty odkrywane są stopniowo, bez pośpiechu. Bohaterowie są wiarygodni, autorka dość dokładnie nam ich w tej części przedstawia. Fabuła ciekawa, przyciąga uwagę czytelnika. Jeśli nie czytaliście poprzednich części, to nie musicie się martwić, bo książek nie trzeba czytać po kolei. W każdej książce są inne zbrodnie, nowe śledztwo więc spokojnie się można odnaleźć. Oprócz śledztwa mamy tutaj też przedstawione prywatne życie bohaterów. Jest ciekawie, czyta się przyjemnie, idealna lektura na jesienne wieczory :-) Polecam :-)



Tytuł: "Śmierć i mrok"
Autor: J.D.Robb
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 384
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki


9 komentarzy:

  1. Cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam,że Nora pisze takie książki..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mi książka też przypadłaby do gustu, ponieważ nie przeszkadza mi spokojniejsza akcja. Ważne za to, że bohaterowie są wiarygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ksiażki, ale tej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos tak czuję, że to książka dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. I just knew that JD Robb is Nora Robert.
    Sounds good, enjoying a murder book with the autumn breeze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic Nory Roberts nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Norę Roberts znam, ale nie pamiętam z jakiej książki. Nie wiedziałam, że podpisuje się też innym pseudonimem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger