"365 dni" Blanka Lipińska



Książkę mogłam przeczytać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Edipresse Książki, które to udostępniło mi ją w wypożyczalni ebooków Legimi. Książka jest na pierwszym miejscu w top 100 na stronie Empiku, byłam bardzo jej ciekawa, tym bardziej, że książka jest odpowiedzią na 50 twarzy Greya w połączeniu z Ojcem Chrzestnym, choć tej pierwszej ani nie czytałam, ani też nie oglądałam filmu. Niestety nie zaciekawił mnie zwiastun i jakoś po książkę też nie sięgnęłam. Teraz stwierdziłam, że muszę choć naszą polską odpowiedź przeczytać :-) Nie żałuję, bo to naprawdę ciekawa, letnia, miejscami bardzo gorąca opowieść o włoskim don Massimo i charakternej, pięknej Polce :-)

Massimo Torricelli to przystojny i bardzo bogaty Włoch z rodziny mafijnej, aktualnie głowa mafii, bezwzględny i zawsze dostający to czego chce. Gdy pewnego dnia został postrzelony i lekarze walczyli o jego życie przed oczami zobaczył twarz swojego anioła, pięknej dziewczyny, którą była Laura. Gdy wyzdrowiał kazał namalować jej obrazy, które wisiały na ścianach w jego rezydencji i obiecał sobie, że kiedyś ją na pewno spotka.

Laura Biel to piękna Polka z włoskim temperamentem, która właśnie porzuciła pracę w hotelu. Mieszka z Martinem, który czasem jej nie zauważa, co zaczyna ją coraz bardziej irytować. Oboje z parą znajomych wybierają się na wspólny urlop na Sycylię. Po przylocie, gdy Martin dopełnia formalności na lotnisku Laura idzie na krótki spacer.

Wtedy po raz pierwszy widzi ją Massimo i jest w strasznym szoku, bo uświadamia sobie, że znalazł dziewczynę ze swoich snów. Zleca też swoim ludziom, aby ją śledzili, a sam obmyśla plan jak ją sprowadzić do siebie. Od tej pory Laura ma wrażenie, że cały czas ktoś ją obserwuje, a jakiś rosły, nieznany mężczyzna zaczyna ją adorować. W dniu swoich urodzin Laura kłóci się z Martinem, wybiega z hotelu, chce pobyć sama i pomyśleć. Gdy się budzi okazuje się, że jest w nieznanym, pięknym miejscu. Okropnie boli ją głowa i nic nie pamięta z tego co się wydarzyło. Dziewczyna znajduje się w rezydencji Massima, przez którego została porwana. Gdy go widzi jest przerażona. Mężczyzna przedstawia się jej i stawia jej ultimatum - jeśli w ciągu 365 dni go nie pokocha, to puści ją wolno i wróci do domu...
Dowiaduje się też, że Martin ją zdradził i nawet nie zainteresował się jej zniknięciem. Czy Laura pokocha Massima? Czy to w ogóle możliwe? A może go z nienawidzi ? Jak zakończy się ta historia?

Mimo różnych opinii dla mnie książka świetna, zapiera dech w piersiach. Lekko napisana, a akcja rozkręca się z każdą kolejną stroną. Na początku poznajemy historię z punktu widzenia Massima, a w kolejnych rozdziałach z punktu widzenia Laury. Fabuła książki bardzo interesująca, relacja między bohaterami rozwija się wraz z kolejnymi rozdziałami książki. Dlatego też ciężko przerwać czytanie, bo jesteśmy ciekawi co za chwilę się stanie, jak potoczą się losy bohaterów. Książka dostarczy nam wielu emocji, trochę akcji i erotyki. Czyta się super, ja z niecierpliwością czekam już na kolejną część i mam nadzieję, że ukaże się jeszcze w tym roku. Jedyny minus to literówki, których jest dość dużo, ale miejmy nadzieję, że w kolejnej części już ich nie znajdziemy. Ja książkę polecam, jeśli ktoś lubi lekkie i przyjemne lektury z nutą erotyki to na wieczór lub weekend jak najbardziej. Mnie się książka podobała, brawa dla autorki za tak sprawnie i lekko napisaną historię, która w dodatku jest jej debiutem :-)


Tytuł: "365 dni "
Autor: Blanka Lipińska
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 472
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki

9 komentarzy:

  1. Przystojny i bardzo bogaty Włoch...dobrze się zaczyna. Brawa za debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja ciekawa, choć ja bym wolała wersję papierową, jakoś nie mogę się przekonać do ebooków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce aktualnie jest po 25 złotych. Polecam gorąco! Przez dwa dni prawie cala mam za sobą.

      Usuń
  3. Z takiego typu książek zdecydowanie bardziej do gustu przypadł mi "Podejrzany" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jednak się na nią skuszę... A z podobnych mogę polecić "Podejrzanego" od Świst :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę, nie była jak dla mnie jakaś wybitna, ale zakończenie bardzo mnie zaskoczyło, więc by dowiedzieć się jak potoczyły się dalsze losy głównych bohaterów może przeczytam kolejną część, a może sobie odpuszczę ? Jeszcze zobaczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz nie mogę doczekać się kolejnej części. Ciekawi mnie jak potoczą się ich losy jakim Massimo okaże się ojcem i mężem. Oby 2 cześć pojawiła się jeszcze w tym roku ;) bardzo fajna lektura dla lubiących przenieść się w inny świat i odpocząć psychicznie czytając lekka książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga część nazywać się będzie,, Ten dzień" premierę będzie mieć 14.11

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger