Serduszkowe śniadanko



Hej :)) Moje dziecko od walentynek wszystko chciałoby w kształcie serduszka. Robiłam mu już taką pizze, potem ciasteczka i jeszcze śniadanie z parówką i jajkiem. Zachwycony był, bo parówki uwielbia ( nie wiem czemu ), no i jajko też zje. Musiałam mu tylko z obu stron podpiec, bo żółtko musi być ścięte konkretnie, żeby zjadł ;)) Miłego weekendu Wam życzę :))


Składniki:

  • parówka
  • jajko
  • troszkę masełka 
  • wykałaczka 



Parówkę ugotowałam, rozkroiłam (nie do końca), zawinęłam w kształt serduszka, spięłam na końcu wykałaczką i przełożyłam na patelnię, na której wcześniej rozgrzałam dosłownie odrobinkę masła. Jajko wybiłam i przelałam w środek serduszka. Smażymy do momentu, aż jajko nam się zetnie. Ja smażyłam z obu stron.


22 komentarze:

  1. myślałam, że dla męża, a tutaj syn taki wymagający :D
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż też skorzystał oczywiście he, he he :)))

      Usuń
  2. Co za apetyczne śniadanko! Jaka jesteś pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stanowczo za dobrze mają z Tobą te Twoje Chłopaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądaja takie smaczne serducha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam juz gdzies takie cudo ;) Zacheca do zjedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe śniadanko :) Pomysłowo i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehehe dla dzieci super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheheheh, widziałam to już tyle razy, że pewnie niebawem i ja zrobię mojej małej :)
    fajnie, z jajem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne śniadanie nie tylko na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzialam już ten pomysł. Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe,co moja latorośl by powiedziała na takie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię 'uciekającego' żółtka;p a takie serduszkowe śniadanie to fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi sie marzy, żeby ktoś takie dla mnie przyrządził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger