Nowy portal fajne gotowanie - moja recenzja


Dzień dobry :-)  Znacie serwis fajnegotowanie.pl ? Jeśli nie, to zachęcam to zajrzenia, a ja ciut przybliżę Wam, co tam znajdziecie :-)

Serwis fajne gotowanie to miejsce w którym znajdziemy nie tylko przepisy na pyszne dania, ale też porady dietetyczne i akcesoria kuchenne. 

Jeśli chodzi o przepisy to są tu propozycje na śniadania, obiady czy kolacje. Znajdziemy też pomysły na przystawki, szybkie przekąski, desery, lunch, czy podwieczorek. Możemy wypróbować różne kuchnie świata. Do wyboru jest oczywiście polska, włoska, grecka, francuska, meksykańska, gruzińska, węgierska, azjatycka, indyjska i kilka innych. 

Dla fanów diet serwis przygotował kilkadziesiąt rodzajów diet wraz z przypisanymi do nich przepisami, które polecają dietetycy. Jeśli chcemy dietę bezglutenową, katogenną czy lekkostrawną to wystarczy tylko wyszukać odpowiednią i już mamy przypisane do niej propozycje potraw. Tutaj też znajdziemy porady dietetyków, informacje o dietach, zdrowych składnikach diet i najpopularniejsze przepisy. 

Bardzo spodobała mi się zakładka "sposób przyrządzenia" w której mamy do wyboru gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie i inne metody dzięki którym możemy zrobić pyszne dania w sposób dla nas najodpowiedniejszy. 

Jest jeszcze jedna rzecz na którą warto zwrócić uwagę. Są to szczegółowe informacje o danym przepisie. Obliczone one zostały na podstawie składników z jakich jest przygotowany. Każdy opatrzny jest informacją o ilości kalorii, czasie przygotowania, ile alergenów może zawierać, jaki ma indeks glikemiczny, jakie posiada wartości odżywcze i jaki jest jego koszt przygotowania. 

Wszystkie przepisy jakie tutaj znajdziemy opatrzone są zdjęciami gotowej potrawy. Są szczegółowo krok po kroku opisane i bardzo czytelne. Przy każdym znajdziemy informację jakie naczynia będą nam potrzebne do przygotowania danej potrawy, ile czasu będziemy potrzebowali na jego przygotowanie i jaki jest poziom trudności.  Dowiemy się też na jaką porę dnia jest dany przepis odpowiedni, z jakiej kuchni pochodzi i w jaki sposób go będziemy przyrządzali. 

Jeśli nie odwiedziliście jeszcze  serwisu, to zachęcam. Ja znalazłam tam dużo ciekawych przepisów, teraz będę zgłębiać się nad dietami. Może przypadnie mi jakaś do gustu i ją wypróbuję :-)



9 komentarzy:

  1. Chętnie tam zajrzę. Lubię nowe przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz weszłam i jestem pod wrażeniem. Podoba mi się duży wybór rodzaju potraw - poprzez pochodzenie, po smak i indeks glikemiczny oraz liczbę porcji :o na pewno będę korzystała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego serwisu, ale chętnie zajrzę na ich stronę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego portalu, ale myślę że bym go polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za recenzję, szukam fajnych stron o tej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tego portalu, ale po Twojej recenzji chętnie zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o tym portalu, chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portal dla mnie, już przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o tym słyszę. Podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger