Szaszłyki z kurczaka w marynacie musztardowo - miodowej



Dzień dobry :-) Sezon grillowy w pełni, trzeba korzystać póki pogoda dopisuje. U nas przez weekend średnia była niestety. Ja mam dla Was dziś przepis na szaszłyki z kurczaka w marynacie musztardowo - miodowej. Wychodzą super, do tego sałatka lub inne ulubione dodatki. Do przygotowania marynaty użyłam Musztardy Horice z serii grill festiwal od Devely :-) Miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 2 - 3 filety z kurczaka
  • 2 łyżki musztardy Horice Develey
  • 2 łyżki miodu 
  • 1 łyżeczka czosnku granulowanego 
  • 3 - 4 łyżki oliwy z oliwek 

Dodatkowo:
  • patyczki do szaszłyków

1. Kilka godzin wcześniej, albo najlepiej dzień wcześniej filety z kurczaka kroimy w paski. Do miski dajemy wszystkie składniki marynaty, mieszamy, dodajemy pokrojonego kurczaka i mieszamy, żeby każdy kawałek był w marynacie. Miskę owijamy folią spożywczą i wkładamy do lodówki.
2. Na drugi dzień paski kurczaka nabijamy na patyczki i grillujemy. Takie szaszłyki możemy upiec również w piekarniku. Pieczemy wtedy w 200 stopniach około 25 minut. Podajemy z sałatką i ulubionymi dodatkami :-) Smacznego :-)





Chciałam Wam przy okazji pokazać również produkty, które wchodzą do serii Grill Festiwal :-) Mamy tutaj trzy musztardy i trzy sosy. Smaki ciekawe, nam bardzo przypadł do gustu sos z dodatkiem mango :-) Użyłam go do hamburgerów. Smakuje wybornie. Idealny do wszystkiego. W ofercie znajdziemy: sos pieprzowy 3x pepper (lekko pikantny), sos BBQ Wild Bull (ostry), oraz sos mango w stylu indyjskim (łagodny). Są też musztardy: musztarda piri - piri (ostra), musztarda sarepska (średnio - ostra) i musztarda horice (słodko - ostra) nasza ulubiona :-)






14 komentarzy:

  1. Razem z chłopakiem uwielbiamy tego typu sosy. Chętnie wypróbuje twoj przepis i kupie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. ta marynata to prawdziwy hit! takie proste a takie smaczne..

    OdpowiedzUsuń
  3. O gdyby Mój Ukochany zobaczył te smakowite szaszłyki i tyle sosów, to by oszalał. On to zawsze wszędzie musi mieć tego typu sos. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym zjadła takiego szaszłyka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaszłyki! Dawno nie robiłam. Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sezon grillowy w pełni, więc warto spróbować nowych marynat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na szaszłyki nieziemski! Na pewno skorzystam przy najbliższej okazji. Wydaje się bardzo prosty, a jedzenie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię mięso w takiej marynacie. Szaszłyki wyszły piękne. Świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this Beata ! Looks wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie :) Zapisuję przepis, bo za niedługo czeka mnie u wujka urodzinowy grill :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger