"Powrót" Cathryn Croft

 

"Powrót" to moja pierwsza książka Cathryn Croft i już wiem, że na pewno nie ostatnie. 

Farrah Conway porzuciła męża i swoją kilkumiesięczną córeczkę. Zniknęła z dnia na dzień. Po dwóch latach kobieta chce wrócić i być przy swojej córce Kayli. Jej mąż już ułożył sobie życie z inną kobietą, a córka wcale jej nie pamięta. Jakoś ułożyli sobie życie i teraz nie chcą mieć z nią nic wspólnego. Farrah nie zamierza się tak łatwo poddać, ale czy da się zapomnieć to co zrobiła? Czy można ponownie jej zaufać?

Bardzo ciekawa fabuła i bohaterowie. Akcja na początku spokojna, która później przyśpiesza i jest już do samego końca. Książka lekko napisana, do przeczytania w jeden wieczór. Na początku nie rozumiałam głównej bohaterki, ale z czasem dowiadujemy się co nią kierowało. Autorka pokazuje nasze kobiece problemy, związane z porodem i pojawieniem się dziecka. Pokazuje jak je odbiera społeczeństwo. Książka podzielona jest na dwie strefy czasowe. W pierwszej dowiadujemy się co było przed porzuceniem małej Kayli, a druga już po powrocie Farrah. Mamy tutaj też zakończanie, które mnie zaskoczyło, takiego się nie spodziewałam. Ja na pewno sięgnę po poprzednie książki autorki, a Wam jak najbardziej polecam "Powrót" 


Tytuł: "Powrót "
Autor: Farrah Croft
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 368
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Burda Książki 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger