Sałatka z łososiem wędzonym, figą i orzechami




Dzień dobry :-) Jakiś czas temu w sklepach pojawiły się figi. Widać, że już jesień zbliża się wielkimi krokami. U mnie dziś sałatka z figami właśnie, do tego łosoś wędzony, mix orzechów, słonecznik, mix młodych listków. To wszystko skropione olejem lnianym. Sałatka pyszna, lekka i pożywna :-) Polecam i miłego dnia życzę :-)


Składniki na 3 porcje:

  • 4 - 5 świeże figi
  • mix młodych listków
  • 1 opakowanie łososia wędzonego 
  • 2-3 garście mixu orzechów
  • 2-3 garście słonecznika
  • olej lniany do skropienia


1. Mix młodych listków myjemy i rozkładamy na talerzach. Figi myjemy, kroimy na ćwiartki i układamy na listkach. 
2. Następnie rozkładamy orzechy, łososia i posypujemy całość słonecznikiem. Na końcu skrapiamy olejem lnianym :-) Smacznego :-)






12 komentarzy:

  1. Fajna sałatka ale ja w mojej porcji bym wyciągnęła ta figę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. łososia to ja kocham!
    sending hugs ! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja składników. Iście świąteczne danie. Pozdrawiam serdecznie Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za figami przepadam, najlepsze - jak dotąd - nad Adriatykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię figi i lubię łososia 😁 to sałatka dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo! I to już rozumiem :D Tutaj mogę pożreć wszystko, więc chyba dzisiaj J. podrzucę przepis to może na weekend wpadną takie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger