Deser truskawkowo - czereśniowy



Dzień dobry :-) Jak Wam minął długi weekend? My poleniuchowaliśmy, odpoczęliśmy. Ja trochę poczytałam książki. Zamroziłam trochę truskawek, resztę zjedliśmy ;-) Same i w formie deseru. Deser szybki, prosty w przygotowaniu i pyszny. Na dole ciasteczka, potem czereśnie, mascarpone wymieszane w mlekiem i miodem lawendowym Huzar i truskawki. Polecam, warto zrobić :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 250 g serka mascarpone
  • około 3/4 szklanki mleka 2%
  • 2-3 łyżki miodu u mnie lawendowy Huzar
  • 8 ciasteczek kakaowych typu petitki
  • czereśnie
  • truskawki


1. Serek przekładamy do miseczki, dodajemy mleko i miód i albo miksujemy do połączenia się składników albo mieszamy łyżką (szybciej będzie jak zmiksujemy)
2. Truszkami myjemy, odrywamy szypułki, z czereśni wyjmujemy pestki.
3. Na spód pucharków kruszymy po dwa ciasteczka do każdego, następnie dajemy czereśnie, potem po 2 łyżki kremu i truskawki. Na wierzch po łyżce kremu. Możemy przyozdobić listkami mięty :-) Smacznego :-)






14 komentarzy:

  1. Wygląda tak apetycznie, że aż sama mam ochotę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Mój Ukochany byłby zadowolony z takiego deser, połączenie dwóch ulubionych jego owoców. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie desery! jest tu wszystko, co lubię :D owoce, ciasteczka, krem z mascarpone <3 mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi wielkiego smaka na taki deserek :D Na pewno wykorzystam przepis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dwa ulubione gatunki owoców w jednym deserze. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki i czereśnie to moje ulubione owoce także deser idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, wygląda smakowicie - aż nabrałam ochoty na pyszny, wakacyjny deser zjedzony na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie ;) mogłabym taki zrobić spokojnie w wersji wege :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger