"Skandal" Katarzyna Nowakowska



Powiem Wam szczerze, że pierwszy raz słyszę o takiej autorce jak Katarzyna Nowakowska. Myślałam, że książka "Skandal" to jej debiutancka powieść, ale myliłam się. Autorka do tej pory pisała od pseudonimem K.N.Haner i była znana z dramatów. 

Julia Widawska mieszka z ojcem i starszą siostrą Igą. Pracuje też w firmie ojca, który jest milionerem. Z pozoru nie brakuje jej niczego, stać ją na wszystko, wydawało by się że jej życie jest idealne. Razem z siostrą organizują w firmie spotkania inwestorów. Zajmują się umawianiem spotkań, organizowaniem noclegów, samochodów oraz koordynowaniem podróży służbowych. Obie bardzo lubią to co robią, ale ze sobą kontakty mają średnie. Iga uważa się za lepszą i taktuje Julię z góry.  

Pewnego dnia Julia musi zając się klientem siostry. James Windstor to bardzo ważny klient, który ma zainwestować w firmę ojca dziewczyn dużą kwotę pieniędzy. Dziewczyna musi zrobić wszystko, żeby spotkanie przebiegło idealnie. Niestety spotkanie okazuje się klapą. Bierze ona Jamesa za kelnera, a to przecież angielski arystokrata. Potem jest tak nijako i Julia jest pewna, że są minimalne szanse na współpracę Jamesa z firmą jej ojca. Jak się okazuje, wcale tak nie jest. Wszystko okazuje się być nadal aktualne, a Pan Windstor chce, żeby Julia została jego asystentką. I teraz zaczyna się dziać :-)

Powiem Wam, że super. Kiedyś rzadko sięgałam po takie książki. Jakoś bliżej było mi do kryminałów, czy thrillerów, ale ostatnio polubiłam też lżejsze, przyjemniejsze klimaty. Książka wciąga, czyta się z zapartym tchem. Nie nudzi, momentami bawi, na pewno jest to miła i przyjemna lektura. Zakończenie jest zaskakujące. Zanosi się na kontynuację. Cała książka wywołuje wiele różnych emocji. Znajdziecie tutaj i trochę akcji, jest zmysłowość, historia o rodzinie, braku wsparcia, miłości i przyjaźni. Idealna lektura na jeden wieczór, bo jak Was już wciągnie, to nie da się jej odłożyć. Więc #zostańwdomu i oddaj się przyjemniej lekturze :-) Polecam :-)


Tytuł: "Skandal"
Autor:  Katarzyna Nowakowska 
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 282
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Burda Książki 

25 komentarzy:

  1. super, dla mnie bycie w domu i czytanie to naprawdę atrakcyjna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ksiażka Ciebie wicagneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli trzyma W napięciu ale też bawi to na pewno by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie słyszałem o tej autorce, ale zawsze warto dowiedzieć się czegoś nowego (choć ten typ literatury nie jest moim ulubionym :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ta książka często pojawia się na blogach. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, mam mieszane uczucia co do treści. Nie wiem, czy bym się na nią skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej, ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! ) A very beautiful and interesting blog!!! Follow you)
    https://beautypumma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. That book sound very interesting and I like your photo so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/nikel-eye-cream-with-chestnut_10.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu można coś takiego przeczytać. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce, ale bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie sie zapowiada. Umiesz zaciekawic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt Wielkanocnych ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka wydaje się ciekawa, a zarazem lekka na jeden wieczór. Może się skuszę!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym sięgnęła po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O drugi raz tego samego dnia trafiam na tę ksiażkę i obie opinie pozytywne :D Hehe też mnie na początku zmyliło nazwisko ale już wiem :) Możliwe, że sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już recenzje tej książki. Jak będzie okazja to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie takie klimaty, więc z chęcią bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wykluczone, że przeczytam. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Po lżejsze książki też sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Recenzja świetnie napisana, ale się nie skuszę, bo nie przepadam za takimi klimatami.

    OdpowiedzUsuń
  23. To już druga recenzja tej książki - mój egzemplarz recenzencki leci właśnie do mnie;) I powiem Ci, że pierwsza przeczytana przeze mnie recenzja tej książki na innym blogu była skrajnie odmienna od Twojej! Oznacza to tyle, że cieszę się, że wyrobię sobie własne zdanie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger