Sałatka ze śledziem, jajkiem i buraczkami



Dzień dobry :-) U mnie w Rzeszowie dziś nawet ciepło, chwilkę wyjrzało słoneczko, ale teraz zaczyna się chmurzyć. Nie macie dość już tej pogody? Bo ja mam :-( Wiosnę chcę :-)
Dziś mam przepis na pyszną i szybką sałatkę ze śledziami. Dodałam do nich jajka i buraka. Tak na szybko. Jak chcecie to możecie dodać jeszcze inne składniki i też będzie super :-) Miłego dnia :-)

Składniki:



1. Jajka i buraka gotujemy. Buraczka obieramy po ugotowaniu i wystudzeniu ze skóry i ścieramy na tarce na grubych oczkach. Jajka obieramy i również ścieramy na tarce.
2. Filety śledziowe oddzielamy od cebuli i papryki. Kroimy w kostkę układamy na spodzie u mnie w ringu, na śledzie dajemy cebulę i papryczki jalapeno i 2-3 łyżki majonezu. Następnie dajemy starte na tarce jajka i majonez. Na sam wierzch buraczki. Smacznego :-)




8 komentarzy:

  1. na dziś pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada jak z restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamm pychota,uwielbiam śledzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenie śledzi z buraczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ostatnio fazę na buraczki. Są bardzo zdrowe i przy odpowiedniej oprawie bardzo smaczne :) Przepis na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię tego typu sałatki śledziowe... i do tego z buraczkami mmm.. super! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger